kasiamirek1719513701 09.02.2017 07:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 Hej, Słuchajcie, wczoraj odebrałem swój rekuperator ktory wyslalem w ramach gwarancji (spalona plyta glowna) Wymienili, naprawili i dziala jak nalezy. Ale w jakim stanie to do mnie wrocilo to jestem zalamany. Ja wysyłając im rekuperator zabezpieczylem go jak nalezy. Okleilem styropianem, zbindowalem, ofoliowalem. Wczoraj przyjechał kurier i już od razu widzialem, że bedzie coś nie tak. Reku polożony na plasko, bez żadnej przekladki na palecie bez niczego doslownie. Paleta ubrudzona w zaschniętym cemencie, wystające gwoździe z palety. Konsekwencja tego bylo to, że teraz cały bok jest doszczętnie porysowany, odrapany od gwoździa. Placilem za sprzęt 6 tysięcy, był w stanie idealnym bo miał zaledwie 2 miesiące. Z jakiej racji mam teraz mieć coś, co wyglada dramatycznie. Proszę o poradę co mam zrobić teraz, czy żądać jakieś rekompensaty czy co? Zdjecia poniżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kasiamirek1719513701 09.02.2017 07:37 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elfir 09.02.2017 09:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 do firmy kurierskiej o zniszczenie sprzętu w czasie wysyłki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kasiamirek1719513701 09.02.2017 09:20 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 Jak do firmy ? To nie ich wina to serwis położył sprzęt na palete z gwoździami i brudna w cemencie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
przemo1 09.02.2017 09:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 Jak przesyłki nie sprawdziłeś przy kurierze i odebrałeś, to teraz już będzie ciężko coś poradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kasiamirek1719513701 09.02.2017 10:02 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 Jakby zabezpieczyli towar to by nic nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CrawBerry 09.02.2017 12:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 W każdej firmie pracują ludzie. Pracując dla kogoś, nie zależy im (przeważnie) na jakości tego co robią, ani głębiej się nad tym nie zastanawiają - dlatego zawsze sprawdza się to co się zamówiło od razu przy kurierze. Produkt, który mamy wysłać do reklamacji, polecam zawsze dla pewności uwiecznić kilkoma zdjęciami, tak aby mieć ewentualnie porównanie - tego co wyszło i tego co przyszło. W tej sytuacji, niestety już na to za późno. Proponuję zwrócić się do firmy z prośbą o interwencje w tej sprawie. Wina czy to kuriera czy ich - na pewno nie Twoja.Pozdrawiam CB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
creative_21 09.02.2017 14:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 Ale teraz to każdy cię może olać , dziwie ze takie cos zrobiłeś przecież to rzecz za 6tys. Nie za 200zl chociaż ja nawet takie sprawdzam jak są to urządzenia elektryczne i maja cos nie tak z pudełkiem. Próbuj załatwić z firma bo kurier dostarczył wiec pewnie było wszystko ok wg. Ich opiniiA jeżeli firma faktycznie źle zapakowała możesz cos od nich wyciągnąćNapisz jeszcze jakiej firmy to reku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kaizen 09.02.2017 14:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 Proszę o poradę co mam zrobić teraz, czy żądać jakieś rekompensaty czy co? Zdjecia poniżej.[/ATTACH] Dzwon do firmy kurierskiej, jak od razu nie spisałeś protokołu. Niech oni się kopią między sobą i ustalają, kto zawinił. Protokół to podstawa i jak od razu widać było zagrożenie, to warto to było zrobić przy kurierze (ale nie musisz tego robić od razu, wbrew obiegowym opiniom). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kasiamirek1719513701 09.02.2017 19:32 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 Gdybym to ja odbierał to pewnie był zrobił to wszystko od razu. Niestety byłem w pracy i odebrała to teściowa... Napisałem do firmy, nie wiem co mam jeszcze zrobic Reku VUT 350 firmy Vents Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ajerzyk 10.02.2017 16:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2017 Wydaje mi sie ze masz 7 dni od odbioru paczki na spisanie protokolu z kurierem. W UPS na pewno tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kasiamirek1719513701 11.02.2017 14:33 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2017 Sytuacja rozwiązana. Odezwali się z firmy , wzięli na siebie bo sami stwierdzili że wina pracownika który pakowal paczkę. Dodatkowo spisałem protokół z dhl. Jest na to 5 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.