Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

powrót z serwisu reklamacji - porażka! co z tym zrobic?


Recommended Posts

Hej,

 

Słuchajcie, wczoraj odebrałem swój rekuperator ktory wyslalem w ramach gwarancji (spalona plyta glowna)

Wymienili, naprawili i dziala jak nalezy. Ale w jakim stanie to do mnie wrocilo to jestem zalamany. Ja wysyłając im rekuperator zabezpieczylem go jak nalezy. Okleilem styropianem, zbindowalem, ofoliowalem.

 

Wczoraj przyjechał kurier i już od razu widzialem, że bedzie coś nie tak.

 

Reku polożony na plasko, bez żadnej przekladki na palecie bez niczego doslownie. Paleta ubrudzona w zaschniętym cemencie, wystające gwoździe z palety. Konsekwencja tego bylo to, że teraz cały bok jest doszczętnie porysowany, odrapany od gwoździa.

Placilem za sprzęt 6 tysięcy, był w stanie idealnym bo miał zaledwie 2 miesiące.

 

Z jakiej racji mam teraz mieć coś, co wyglada dramatycznie.

 

Proszę o poradę co mam zrobić teraz, czy żądać jakieś rekompensaty czy co? Zdjecia poniżej.

 

16586401_1079463712160407_1790773850_o.jpg16586640_1079463582160420_318219827_o.jpg16650840_1079463235493788_1429351018_o.jpg16667095_1080034645436647_1455896421_o.jpg

16667142_1079463528827092_964902206_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdej firmie pracują ludzie. Pracując dla kogoś, nie zależy im (przeważnie) na jakości tego co robią, ani głębiej się nad tym nie zastanawiają - dlatego zawsze sprawdza się to co się zamówiło od razu przy kurierze. Produkt, który mamy wysłać do reklamacji, polecam zawsze dla pewności uwiecznić kilkoma zdjęciami, tak aby mieć ewentualnie porównanie - tego co wyszło i tego co przyszło. W tej sytuacji, niestety już na to za późno.

Proponuję zwrócić się do firmy z prośbą o interwencje w tej sprawie. Wina czy to kuriera czy ich - na pewno nie Twoja.

Pozdrawiam

CB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale teraz to każdy cię może olać , dziwie ze takie cos zrobiłeś przecież to rzecz za 6tys. Nie za 200zl chociaż ja nawet takie sprawdzam jak są to urządzenia elektryczne i maja cos nie tak z pudełkiem. Próbuj załatwić z firma bo kurier dostarczył wiec pewnie było wszystko ok wg. Ich opinii

A jeżeli firma faktycznie źle zapakowała możesz cos od nich wyciągnąć

Napisz jeszcze jakiej firmy to reku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o poradę co mam zrobić teraz, czy żądać jakieś rekompensaty czy co? Zdjecia poniżej.[/ATTACH]

 

Dzwon do firmy kurierskiej, jak od razu nie spisałeś protokołu. Niech oni się kopią między sobą i ustalają, kto zawinił. Protokół to podstawa i jak od razu widać było zagrożenie, to warto to było zrobić przy kurierze (ale nie musisz tego robić od razu, wbrew obiegowym opiniom).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...