Piotrpoznanpoznan 13.02.2017 07:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2017 witam Posiadam pompe ciepla PPC Ecopawer C14, moc 13,5 KW. Powierzchnia domu 220m2, ocieplenie styropian 15 cm, dach styropian 20 cm, podloga styropian 15 cm. Na dole podlogowka, na gorze klimakonwektory ze sterownikami w kazdym pokoju. Pompe uzytkuje pierwszy sezon tak na prawde od listopada. Instalator przedstawil mi bardzo uproszczona instrukcje uzytkowania. Zalecil aby pompa trzymala stala temperature w ciagu dnia, odradzal zmienianie i ustawianie programow. Jestem w tym temacie zielony, chce sprobowac pobawic sie ustawieniami, ale w pierwszej kolejnosci chcialbym zasiegnac Waszej porady odnosnie parametrow jakie uzyskuje i opini czy Waszym zdaniem sa dobre. Temperatura dolnego zrodla na wejsci 2,5 stopnia na wyjsciu 0 stopni. Temperatura pc wyjscie 35,5 stopnia, Temperatura CO 35,4 stopnia.Mam wrazenie ze pompa nie daje sobie rady zeby dogrzac ten dom, ustawiam temperature 22 stopnie i z trudem to osiagam. Dodam ze liczylem rowniez na mniejsze zuzycie pradu, Pompa chodzi dziennie około 8 godzin, a wiec zuzywa dziennie prawie 30 KWH czyli dosyc sporo. Wszystkie nitki przy rozgalezniku mam odkrecone maksymalnie. NIe mam dostepu do bardziej zaawansowanych parametrow, moge ustawic tylko program w ktorym okresle jaka temperature chce miec w jakich godzinach. Bede wdzieczny za wszelkie opinie i wskazowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hajnel 13.02.2017 07:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lutego 2017 Przy takiej izolacji i powierzchni 220m2, i takiej pogodzie to 30kWh nie jest złym wynikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania