Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Wycena budowy projektu, proszę o pomoc

Recommended Posts

Dzień dobry,

jestem nowa na forum i zielona w temacie budowy domów. Poszukuję projektu na działkę o wymiarach 30×25 m. Zainteresował mnie projekt https://z500.pl/projekt/1190/Z315,dom-typustodola-z-duzymi-przeszkleniami-gabinetem-oraz-garazem-na-3-samochody/realizacje.html#my-construction i szukam pomysłów na obniżenie kosztów budowy. Myślałam k zastąpienie bocznego przeszklenia murowana ściana, zlikwidowaniu okien dachowych w salonie, zamiast przeszklone łącznika murowany, w miejscu 3 miejsca garażowe go pomieszczenie gospodarcze, zamiast łamany okien balkonowych "standardowe".

Jeśli jesteście w stanie podrzucić inne pomysły byłabym wdzięczna. Czy ww zmiany obniżyły by koszt budowy? Jak myślicie w jakiej kwocie dałoby się zamknąć budowę tego domu?

Dziękuję za jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam.

Hmmm ....

To może zmień projekt ?

Bo zaletą tego projektu są właśnie przeszklenia i nie jest to już w założeniu dom ekonomiczny ...

Jak dla mnie sens brania projektu gotowy jest tylko wtedy gdy nam calkowicie odpowiada a ewentulane zmiany są naprawdę symboliczne.

Jak są duże zmiany to bierz się projekt indywidualny ...

Dzień dobry,

jestem nowa na forum i zielona w temacie budowy domów. Poszukuję projektu na działkę o wymiarach 30×25 m. Zainteresował mnie projekt https://z500.pl/projekt/1190/Z315,dom-typustodola-z-duzymi-przeszkleniami-gabinetem-oraz-garazem-na-3-samochody/realizacje.html#my-construction i szukam pomysłów na obniżenie kosztów budowy. Myślałam k zastąpienie bocznego przeszklenia murowana ściana, zlikwidowaniu okien dachowych w salonie, zamiast przeszklone łącznika murowany, w miejscu 3 miejsca garażowe go pomieszczenie gospodarcze, zamiast łamany okien balkonowych "standardowe".

Jeśli jesteście w stanie podrzucić inne pomysły byłabym wdzięczna. Czy ww zmiany obniżyły by koszt budowy? Jak myślicie w jakiej kwocie dałoby się zamknąć budowę tego domu?