JoannaNad 15.02.2017 13:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2017 Dzień dobry, jestem nowa na forum i zielona w temacie budowy domów. Poszukuję projektu na działkę o wymiarach 30×25 m. Zainteresował mnie projekt https://z500.pl/projekt/1190/Z315,dom-typustodola-z-duzymi-przeszkleniami-gabinetem-oraz-garazem-na-3-samochody/realizacje.html#my-construction i szukam pomysłów na obniżenie kosztów budowy. Myślałam k zastąpienie bocznego przeszklenia murowana ściana, zlikwidowaniu okien dachowych w salonie, zamiast przeszklone łącznika murowany, w miejscu 3 miejsca garażowe go pomieszczenie gospodarcze, zamiast łamany okien balkonowych "standardowe". Jeśli jesteście w stanie podrzucić inne pomysły byłabym wdzięczna. Czy ww zmiany obniżyły by koszt budowy? Jak myślicie w jakiej kwocie dałoby się zamknąć budowę tego domu? Dziękuję za jakąkolwiek pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kaszpir007 15.02.2017 13:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2017 Hmmm .... To może zmień projekt ? Bo zaletą tego projektu są właśnie przeszklenia i nie jest to już w założeniu dom ekonomiczny ... Jak dla mnie sens brania projektu gotowy jest tylko wtedy gdy nam calkowicie odpowiada a ewentulane zmiany są naprawdę symboliczne.Jak są duże zmiany to bierz się projekt indywidualny ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JoannaNad 15.02.2017 13:42 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2017 dobra rada, jestem na etapie poszukiwania projektów. Przeszklenia boczne z widokiem na sąsiada nie bardzo mi pasuje. Pozostałe zmiany nie wydawały mi się takie straszne, a bryła mi się podoba. Mimo wszystko dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania