villemo5 15.02.2017 15:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2017 Dzień dobry! Jestem nowa na tym forum...Moje pytanie dotyczy stacji uzdatniania wody. Jestem laikiem w tym temacie.Kupiliśmy stary dom do remontu i powoli go obrabiamy. Woda w tym domu jest tragiczna - kawy się tam nie napiję. Z uwagi na ogromne koszty - nowe instalacje (w tym C.O. z piecem), armatura, sprzęt typu pralka i zmywarka, myślę nad zakupem stacji uzdatniania wody. Po pierwsze chcę ochronić wszystkie nowo zakupione sprzęty, a po drugie nie chcę kupować butelkowanej wody.Woda kiedyś podobno była ze studni, ale studnia wyschła. Kilka lat temu doprowadzono wodę z wodociągu. Póki co na posesji jest szambo. W przyszłości pomyślimy o przydomowej oczyszczalni, ale na pewno nie w tym roku, w przyszłym pewnie też nie.Jest nas 2 dorosłe osoby, czasami dużo gości (4-6 osób dodatkowo, ale na krótko). w domu będą 2 łazienki. Na dole z prysznicem, na górze z wanną (w przyszłości, mam nadzieję niedalekiej). Nie chciałabym wydać pieniędzy bezsensownie. Nie wiem czego szukać i na co zwracać uwagę. Pomóżcie nowicjuszce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 15.02.2017 16:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2017 Najlepiej będzie zadać pytanie TUTAJ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania