Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Uwaga na ELEKTROLUX


MATIK48

Recommended Posts

Pozdrawiam wszystkich - jestem tutaj pierwszy raz.

 

Czekam na wymianę stłuczonej szyby od płyty indukcyjnej już drugi miesiąc i mam przed sobą jeszcze co najmniej jeden. W połowie lutego stłukłem ją i dowiedziałem się, że te części będą w połowie kwietnia.

Tak więc firma zafundowała mi ponad 2 m-ce "wolnego" w pracach kuchennych.

Pęknięcie szyby w takiej płycie to zakaz jej używania pod groźbą porażenia elektrycznego.

A płyta jest praktycznie nowa, bo zainstalowałem ją w końcu stycznia. Zapłaciłem też niemałą sumę, bo prawie 2 tysiące.

Wystarczyło mocniej postawić garnek z wodą na krawędzi płyty, zamiast na jej środku - i mam kłopot.

Radzę uważać na tę firmę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja akurat z tą firma mam jak najlepsze doświadczenia, płyta mi jeszcze nie pękła bo nie rzucam po niej garów, miałem problem z prowadnicami w piekarniku to w ciągu tygodnia zjawił się serwisant i je wymienił na nowe, zmywarka również działa super. Jeżeli uszkodzenie by było z winy producenta to byś mógł narzekać, że reklamację rozpatrują długo, ale wina leży po twojej stronie wiec możesz mieć pretensje tylko do siebie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zepsuł mi się rok temu programator w 10 letniej pralce firmy whirlpool zadzwoniłem do serwisu i dostałem odpowiedz koszt programatora to ponad 600zł; Dołożyłem 600zł i mam nowa pralkę czy mam mieć pretensje do firmy ze chciała ze mnie zedrzeć skórę. Teraz wszystkie firmy tak robią sprzęt, aby po gwarancji naprawa była nieopłacalna. Firmie electrolux tak samo jak innym nie zależy na serwisie sprzętu tylko na sprzedaży nowych produktów. Zapewne jak by uszkodzenie było na gwarancji to serwis by się z tym szybko uporał a tak nie maja w tym interesu i jest jak jest. Jest wiele płyt uszkodzonych w okazyjnych cenach na portalach aukcyjnych właśnie dlatego ze koszt naprawy takiej płyty jest praktycznie nieopłacalny bo ceny części zamiennych czasami dorównują cenie nowej płyty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year później...
Zadzwoniłem na infolinię "indesit" okazało się że to info whirlpool .... chodziło o przedłużoną gwarancję, o jej możliwość. Kompetencje żadne w tej kwestii, odesłał na maila .... tam również 0 informacja w tej kwestii, w zapytaniu o pralkę odesłali na stronę zawierającą w nazwie "kuchnie" i dopytałem od razu czy mają pralki bo to raczej nie kuchnia .... po wejściu na stronę okazało się że sprzęt tylko do kuchni i tylko do zabudowy ..... co więc można oczekiwać od firmy o takim podejściu do klienta ??? Do kierownika sprzedaży nie można dostać kontaktu, widać takowy nie istnieje ... więc wszystko na mało ogarniętą infolinię. Porzuciłem więc rozpatrywanie zakupu tych firm i polecam rozwagę innym.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak każdy mam kilka sprzętów rtv agd i określenie dobry zły to pojęcie wzgledne, lodówka Gorenje, piekarnik Elektrolux plyta Whirpool to dobre sprzety bo się za 8 lat nie zepsuły, lodówka Indesit kiepska bo po 3 latach poszedł agregat ale ile w tym firmy a ile pecha nikt nie wie.

Najlepsze marki się psują i nie mamy na to wplywu, nie wiem jak działają serwisy bo nigdy nie korzystałem, a przy nowej kuchni zminimalizuje możliwość wystąpienia awarii kupując markowy sprzęt, choć mogę mieć pecha i się zepsuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...