Dooominik1 20.03.2017 20:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Marca 2017 Hej. Remontuję salon,łącznie z "wymianą" sufitu i z tego tytułu mam pytanie. Mieszkam w domku wolnostojącym,na pierwszym (ostatnim) piętrze. Pomiędzy sufitem a dachem mam wolną przestrzeń, tzw stropodach. Ściągnąłem stary sufit (suprema) plus deski i znajdującą się na niej szlakę.Teraz będę montował nowe legary na których podwiesze nowy sufit z GK, który zaizoluję wełną (jaka grubość?). Dach(płaski) to tylko deski na których położona jest papa. I teraz reasumując zwracam się z zapytaniem co powinienem jeszcze użyć do izolacji sufitu, folię paroizolacyjną?czy może folię paroprzepuszczalną? w ostatnim czasie na starym suficie,w rogu przy ścianie skrajnej domu, pojawiła się pleśń prawdopodobnie w punkcie "rosy". Doradzicie coś? Jestem zielony w temacie "budowlanki" i liczę na pomoc mądrzejszych od siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania