Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Szukam rozwiązania LED u siebie w przedpokoju. Nie znam się na ledach za bardzo, nigdy nie miałem z tym styczności tak bezpośrednio stąd pytanie kieruję do Was drodzy forumowicze.

Sytuacja wygląda tak:

mam przedpokój, który chciałbym przy podłodze podświetlić kolorowymi ledami.

Łączna długość do podświetlenia to niecałe 7m.

W załączniku przesyłam poglądowy schemat tego co jest i jak bym to widział.

Mam wyprowadzoną puszkę fi60 pogłebianą, z kablem zasialjącym oraz kablem lecącym do drugiej puszki oznaczonej w załączniku.(elektrycy zapewnili że zmieści się tam zasilacz i czujnik ruchu)

W obu tych puszkach ma być zamontowany czujnik ruchu, w pierwszej chciałbym umieścić również zasilacz do LED.

Interesowały by mnie LEDY kolorowe, najlepiej z pilotem dotykowym, który umożliwia dynamiczną zmianę barwy światła.

Kawałek LED który będzie zasilany z kabla zielonego(dwużyłowego) może być barwy białej.

Reasumując potrzebuję zakupić:

2x czujnik ruchu, pasek LED 7m (ewentualnie 5m kolorowego + 2m białego, pilot + zasilacz do puszki fi60.)

+ ewentualnie to co jest jeszcze potrzebne, a o tym nie wiem do prawidłowego działania mojego schematu.

Bardzo proszę o rady co dokładnie powieniem zakupić żeby pasowalo. Gdy przeglądam allegro to w większości znajduję gotowe zestawy 5m led z zasilaczem do gniazdka co w żaden sposób mi nie pasuje.

Proszę o podanie najlepiej modeli czujnika ruchu, zasialacz zwłaszcza oraz tasmy ledowej.

Załacznik jest trochę niewyraźny więc tu napisze legendę:

Czerwony - tak chciałbym umieścić pasek LED

Czarny - ściany, drzwi

Zielony - kabel dwuzylowy wpuszczony w fudze w płytkach

Okrąg filetowy - dziura z puszką FI60

przedpokój.jpg

Edytowane przez zigule
DOdanie legendy dla załaćznika.