zigule 23.03.2017 15:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 (edytowane) Szukam rozwiązania LED u siebie w przedpokoju. Nie znam się na ledach za bardzo, nigdy nie miałem z tym styczności tak bezpośrednio stąd pytanie kieruję do Was drodzy forumowicze. Sytuacja wygląda tak: mam przedpokój, który chciałbym przy podłodze podświetlić kolorowymi ledami. Łączna długość do podświetlenia to niecałe 7m. W załączniku przesyłam poglądowy schemat tego co jest i jak bym to widział. Mam wyprowadzoną puszkę fi60 pogłebianą, z kablem zasialjącym oraz kablem lecącym do drugiej puszki oznaczonej w załączniku.(elektrycy zapewnili że zmieści się tam zasilacz i czujnik ruchu) W obu tych puszkach ma być zamontowany czujnik ruchu, w pierwszej chciałbym umieścić również zasilacz do LED. Interesowały by mnie LEDY kolorowe, najlepiej z pilotem dotykowym, który umożliwia dynamiczną zmianę barwy światła. Kawałek LED który będzie zasilany z kabla zielonego(dwużyłowego) może być barwy białej. Reasumując potrzebuję zakupić: 2x czujnik ruchu, pasek LED 7m (ewentualnie 5m kolorowego + 2m białego, pilot + zasilacz do puszki fi60.) + ewentualnie to co jest jeszcze potrzebne, a o tym nie wiem do prawidłowego działania mojego schematu. Bardzo proszę o rady co dokładnie powieniem zakupić żeby pasowalo. Gdy przeglądam allegro to w większości znajduję gotowe zestawy 5m led z zasilaczem do gniazdka co w żaden sposób mi nie pasuje. Proszę o podanie najlepiej modeli czujnika ruchu, zasialacz zwłaszcza oraz tasmy ledowej. Załacznik jest trochę niewyraźny więc tu napisze legendę: Czerwony - tak chciałbym umieścić pasek LED Czarny - ściany, drzwi Zielony - kabel dwuzylowy wpuszczony w fudze w płytkach Okrąg filetowy - dziura z puszką FI60 Edytowane 23 Marca 2017 przez zigule DOdanie legendy dla załaćznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania