parzol 02.04.2017 14:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Jestem po drobnych korektach hydrauliczno-grzewczych. Szczegóły na zdjęciach. Zastanawiam się jak samemu wykończyć to? Czym to zalać? Zagipsować? Jestem totalnym laikiem. Prosiłbym o dokładną instrukcję i wyrozumiałość. Czy muszę jakoś uwzględnić pierwotną dylatację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
danielon 02.04.2017 17:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 ja bym dziure w wylewce zalał i wyrównał betonem a na ścianie zaprawą tynkarska zalepić i dałbym jeszcze siatke na to taką jak daję się na elewacje pozniej cały obszar zaszpachlować i bedzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
parzol 02.04.2017 17:23 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 Beton samopoziomujący? A co z dylatacjami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
danielon 02.04.2017 17:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2017 zwykłym betonem , albo można gotową wylewkę w workach kupić i zalać,ściągnąć np.łatą lub poziomicą na koniec na równo z istniejącą wylewką. ale najpierw wybrałbym cały gruz który się tam znajduję miedzy rurami bo jest go widać sporo jeszcze,odkurzył dokładnie całość, zagruntował- to ważne i zalać. a na ścianie zaprawą tynkarska i siatka jak wspominałem, rownież oczyść i zagruntuj najpierw. jesli chodzi o dylatacje to mysle, ze gdy oczyścisz z gruzu i pyłu całość, zagruntujesz to wyłóż pianką brzeg tam gdzie idzie dylatacja i bedzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania