Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Jakie macie doświadczenia z przebiegiem procedury reklamacyjnej dachówek (szczególnie interesuje mnie firma Koramic - dawny Wiekor)?

 

Ja niestety po rozpakowaniu mam całą masę uszkodzonych dachówek ze zdartą angobą (na 19 palet w sumie zbierze się ok. 3 palet odpadów).

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/22827-dach%C3%B3wka-ceramiczna-reklamacja/
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałam dużo uszkodzonych, ale dekarze wykorzystali je do tych części które miały być cięte.Dzwoniłam też do Kunic i dowiedziałam sie o umowie gwarancyjnej.Wysyła sie fakture(można faksem) do działu marketingu i oni wystawiają kartę gwarancyjną. Tam jest telefon 076-8551149( kobieta ,która wystawia gwarancję nazywa się o ile dobrze pamietam Kłosińska?),fax076-8553001.Mozesz zadzwonić i zapytac się co

zrobić w Twoim przypadku.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/22827-dach%C3%B3wka-ceramiczna-reklamacja/#findComment-401979
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...