Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

"Stabilizator" ciśnienia?

Adamo85a

Recommended Posts

Cześć, mam nietypowe pytanie. Jestem laikiem w temacie remontów i instalacji wodnych. Mieszkamy w starym domu, w którym na razie nie ma mowy o remoncie instalacji wodnej. Proszę to po prostu przyjąć jako założenie. Niestety od jakiegoś czasu obserwuję, że ciśnienie wody w kranie potrafi się wahać. Efekt tego jest taki, że czasem woda z baterii leci normalnie, czasem długo nie leci a później nagle tryska, lub jeszcze innym razem od razu po okręceniu kurka tryska tak, że wszystko jest mokre. Czy istnieje jakiś sposób aby zniwelować ten efekt? jakiś specjalny rodzaj baterii umywalkowej?

Zastosowanie perlatora na wylewce. Co prawda uchroni Cie to tylko przed ta tryskającą wodą, natomiast przed

czasem długo nie leci a później nagle tryska
zawór zwrotny w instalacji.

Najefektywniejszym rozwiązaniem byłby regulator ciśnienia i zawór antyskażeniowy na wejściu wody do domu, ale to wiązałoby się z pewnymi pracami hydraulicznymi. To nie jest remont całej instalacji, ale miejscowej.

Cześć, mam nietypowe pytanie. Jestem laikiem w temacie remontów i instalacji wodnych. Mieszkamy w starym domu, w którym na razie nie ma mowy o remoncie instalacji wodnej. Proszę to po prostu przyjąć jako założenie. Niestety od jakiegoś czasu obserwuję, że ciśnienie wody w kranie potrafi się wahać. Efekt tego jest taki, że czasem woda z baterii leci normalnie, czasem długo nie leci a później nagle tryska, lub jeszcze innym razem od razu po okręceniu kurka tryska tak, że wszystko jest mokre. Czy istnieje jakiś sposób aby zniwelować ten efekt? jakiś specjalny rodzaj baterii umywalkowej?

Napisz jeszcze czy woda jest z wodociągu czy własnej studni.