gramnabasie 31.05.2017 05:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2017 Witam wszystkich miłośników kotłów,Mój stary piec ( śmieciuch ) robiony przez małego rzemieślnika z okolicy nie długo wyzionie ducha, dlatego zacząłem rozglądać się za nowym piecem. Wiem, że jest już sporo tematów o kotłach pelletowych, ale na żadnym nie spotkałem wzmianki o:Defro Delta EkopellNa stronie Defro, jest napisane, że to "nowość" i, że ma sprawność sięgającą 94 % co jest chyba najlepszym wynikiem z wszystkich pieców pelletowych tej firmy. Może znajdzie się ktoś kto się zna na kotłach? i powie mi coś o tym kociołku?I co sądzicie ogólnie o firmie Defro? Jestem zielony jeśli chodzi o kotły. Mam 200 m2 do ogrzania. Dom ocieplony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MSI2017 01.06.2017 12:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Podpinam się pod temat. Też jestem przed wyborem pieca. I chce zakupić na pellet z rusztem awaryjnym wiem że w Delta Ekopell mogą zamontować. Rozważam też jest Kostrzewa Twin Bio Luxury i coś z Firmy SAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania