kamkar91 31.05.2017 08:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2017 Witam, wczoraj odbył się montaż naszych nowych drzwi. Drzwi które kupiliśmy są to drzwi KMT Plus 75, wymiar 90, tłoczenie 14, lewe do środka, na poszerzeniu podprogowym, pochwyt długi okrągły, elektrozaczep + zamek rolkowy. Problem w tym ze drzwi nie zamykają się w ogóle na klamkę, tylko trzeba nimi trzasnąć. Drugi problem to gdy chce się od zewnątrz otworzyć drzwi kluczem, trzeba pochwyt bardzo mocno przytrzymać do siebie ponieważ inaczej klucz nie chce się przekręcić. To chyba nie są objawy dobrego montażu? Montażyści twierdzą że tak powinno być, że uszczelki po roku się ułożą (!) (mamy czekać rok by drzwi można było normalnie użytkować? nie wspominając że prędzej wyrwiemy pochwyt przy otwieraniu na siłę drzwi). Wydaje mi się że ościeżnica jest lekko krzywo wstawiona dlatego tak się dzieje gdyż z jednej strony muru ościeżnica jest równo z murem, natomiast z drugiej strony, wystaje jakies 30mm. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 31.05.2017 10:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2017 Objawy nie koniecznie wiążą się z tym wystawaniem ościeżnicy (dobrze to nie wróży, ale równie dobrze może być krzywa ściana - bez fotki trudno zgadnąć). Może nie być zachowanego kąta. Może być źle spasowane skrzydło do ościeżnicy (np. źle zrobione przez fabrykę), może tylko wystarczy poprawić mocowanie zamka. Jest możliwych wiele powodów. Trudno zgadnąć. Uszczelki faktycznie się ułożą, ale to kilku tygodni, tylko to nie powinno mieć aż takiego znaczenia. Może reklamacja do fabryki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
yaris 31.05.2017 19:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2017 Na pierwszym miejscu stawiałbym na montaż, bo fabryczne uszkodzenia zdarzają się łatwo. Na pierwszym miejscu reklamowałbym tam, gdzie są Panowie, którzy zakładali Ci te drzwi. Moim zdaniem brak dobrego montażu może się objawiać tak jak u Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Slawko123 31.05.2017 19:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2017 wygląda na to, że od strony zawiasów skrzydło jest za blisko ościeżnicy. reklamuj u montażystów, Moze wystarczy odsunąć skrzydło na zawiasach od ościeżnicy? uszczelki nowe na pewno utrudniają zamykanie, ale nie powinno to byc az w takim stopniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
yaris 31.05.2017 20:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2017 Może masz dokumentację drzwi. Łatwiej będzie zdiagnozować problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 31.05.2017 20:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2017 Może masz dokumentację drzwi. Łatwiej będzie zdiagnozować problem Przepraszam, ale to pobożne zyczenie. Z opisu widać wyraźnie, że montażyści próbowali. Tak ustawili docisk, że trzeba trzaskać a i tak luz na zamku/zapadce jest nieodpowiedni, bo trzeba ciągnąć za pochwyt by przekręcić klucz. Ci panowie tam już raczej nic nie wymyślą. Potrzebny jest ktoś bardziej "kumaty" kto zdiagnozuje problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
patent.x 31.05.2017 21:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2017 Kupowałeś drzwi w sklepie razem z montażem? Miałeś jakąś umowę z nimi, podpisywałeś coś? Jeśli brałeś z montażem, reklamuj w sklepie. Sklep może ma bardziej ogarniętą ekipę. Sprawdź też we własnym zakresie zachowanie kątów i poziomów. Może to być pierdółka jak ustawienie zawiasów. Swoją drogą pierwszy raz słyszę o ułożeniu się uszczelki w przeciągu roku. Chyba, że wstawili jakąś pastikową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Slawko123 31.05.2017 21:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2017 Autorze sprawdź we własnym zakresie jakość montażu http://kmt.com.pl/index.php/download_file/view/659/225/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
patent.x 31.05.2017 21:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2017 Wszystko to i nawet więcej zostało wspomniane w wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maly7 01.06.2017 05:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Nie powinno tak być, nic się samo nie ułoży.Miałem dokładnie to samo... uwaga... w 2008 roku. Miało się ułożyć w ciągu 2 tygodni... 9 lat minęło... jeszcze chyba się układa.Jak drzwiami nie walnę to się nie zamkną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kamkar91 02.06.2017 07:27 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2017 Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi. Po tych kilku dniach, po Waszych opiniach i naszym zastanowieniu i obejrzeniu jeszcze raz wszystkiego postanowiliśmy reklamować drzwi do serwisu. Nagraliśmy również film ze sposobu otwierania i zamykania tych drzwi który im wyślemy. Może wystarczy coś wyregulować ale to niech oni już się tym zajmą. Myślę że to może być problem o jakim pisał Slawko123 gdyż jak zamknę drzwi na 2 zamki, to przy stronie zawiasów widać że uszczelka jest bardziej dociśnięta niż od strony zamka. Jak uważacie lepiej samemu by to ustawić (trzeba chyba by zdjąć skrzydło? w jaki sposób to się robi przy tych drzwiach ktoś wie?) czy lepiej poczekać na serwis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Slawko123 02.06.2017 07:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2017 tu masz film z montazu takich drzwi, jest moment regulacji zawiasów w futrynie, od 4m 20s https://youtu.be/PsB8qAfTE_gJa bym sam spróbował, ale nie wiem jak Ty sie czujesz na siłach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 02.06.2017 22:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2017 (edytowane) Oby się nie okazało, że czekanie na serwis to wieczność.Zdecydowanie najlepszym i prawidłowym trybem postępowania jest kontakt ze sprzedawcą. A on - w zależności od poczucia - powinien poszukać przyczyny we własnym zakrsie, a jak jest przekonany, ze zawaliła fabryka - zgłosić dalej. Edytowane 3 Czerwca 2017 przez finlandia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 14.06.2017 07:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2017 Na pierwszym miejscu stawiałbym na montaż, bo fabryczne uszkodzenia zdarzają się łatwo. Na pierwszym miejscu reklamowałbym tam, gdzie są Panowie, którzy zakładali Ci te drzwi. Moim zdaniem brak dobrego montażu może się objawiać tak jak u Ciebie. Nie sposób się nie zgodzić. Jak nic trzeba składać reklamację u montażysty (mam nadzieję, że masz umowę). Może to być po prostu pierdoła pod tytułem konieczności regulacji skrzydła - wskazuje na to konieczność przyciągnięcia skrzydła abyś mógł przekręcić klucz. P.S. jeśli uważasz, że skrzydło lub ościeżnica ma wadę to reklamuj u sprzedawcy. Jego obowiązkiem jest sprawdzenie co się stało i czy od ręki zamawiać nowe drzwi czy czekać na ekspertyzę od producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.