Tomaszs131 01.06.2017 18:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Witam, zastanawiam się nad zakupem III, może IV generacji Hondy CRV w benzynie. Od początku mojej przygody z motoryzacją, polegałem na niemieckiej myśli technicznej. Z wielu względów, zastanawiam się nad kupnem japońskiego suv-a. Może ktoś z Was podpowie na co zwracać uwagę przed zakupem, z doświadczenia potrafi wskazać słabe i mocne punkty Japończyka.Słyszałem od wielu osób, że w przypadku Hondy, benzyna zdaje się być lepszym wyborem od diesla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kemot_p 01.06.2017 19:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Zgłasza się użytkownik hondy crv z silnikiem diesel 2.2 140 KM. Cóż chciałbyś wiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 01.06.2017 19:31 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Dzięki odzew.Jak długo nią jeździsz, która generacja? Czy napęd na cztery koła nie jest tak jak to ma miejsce u "bawarki" zbyt kłopotliwy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kemot_p 01.06.2017 19:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Ja mam III generacji. Mój mechanik mawia honda honda lepiej jeździ niż wygląda natomiast mój model jeśli chodzi o design jest bardzo udany, prawie się nie starzeje, w ogóle nie wygląda na swoje lata. Jeśli chodzi o awaryjność, to odpukać, jeszcze żadnej poważnej naprawy nie przechodził. Co do napędu to nie wiem co rozumiesz przez określenie "kłopotliwy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 01.06.2017 19:51 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 (edytowane) III generacja, jak dla mnie wygląda bardzo ładnie. Ma swój urok.Jak do tej pory starałem się unikać aut z napędem na 4 koła, a to za sprawą ewentualnych kosztów naprawy.Rozumiem, że w swojej masz taki napęd i poważnych problemów z nim nie miałeś?P.S.Ile już km nabiłeś, z ciekawości ile średnio pali ropy? Edytowane 1 Czerwca 2017 przez Tomaszs131 P.S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kemot_p 01.06.2017 20:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Tak u mnie jest napęd 4x4, nie rozłączalny. Samochód ma w tym momencie 243 tyś. km, od nowości na polskich drogach, ale mimo to zawieszenie ma się dobrze, przynajmniej tak twierdził gość na przeglądzie rejestracyjnym miesiąc temu. Jeśli chodzi o spalanie, to na pełnym baku (58 litrów) przy średnio spokojniej jeździe przejechałem 730 km czyli wychodzi jakieś 7,9 l/100 km. Przy spokojnej jeździe nawet na 7,2 zszedłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 01.06.2017 20:19 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 (edytowane) No właśnie jest to ich niepodważalny atut- bezawaryjność. Spalanie przy masie i gabarycie, napędzie auta na bardzo dobrym poziomie. Przy benzynie na pewno będzie powyżej 10l. Patrząc na spalanie to pewnie manualna wersja przenoszenia napędu?Blacharka nie rdzewieje? Słyszałem, że u Japończyków był z tym problem.Jeszcze jedno, nie jestem pewny czy w trzeciej generacji były montowane filtry cząstek stałych? Edytowane 1 Czerwca 2017 przez Tomaszs131 Literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Konto usunięte_1* 01.06.2017 20:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Tak u mnie jest napęd 4x4, nie rozłączalny. Samochód ma w tym momencie 243 tyś. km, od nowości na polskich drogach, ale mimo to zawieszenie ma się dobrze, przynajmniej tak twierdził gość na przeglądzie rejestracyjnym miesiąc temu. Jeśli chodzi o spalanie, to na pełnym baku (58 litrów) przy średnio spokojniej jeździe przejechałem 730 km czyli wychodzi jakieś 7,9 l/100 km. Przy spokojnej jeździe nawet na 7,2 zszedłem. Kurczę z taką ilością paliwa to ja pokonam ok 1300-1400km ale ja mam tylko 100 kucyków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 01.06.2017 20:34 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Kurczę z taką ilością paliwa to ja pokonam ok 1300-1400km ale ja mam tylko 100 kucyków Prawdopodobnie nie jeździsz suv-em? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kemot_p 01.06.2017 20:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Blacharka nie rdzewieje? Słyszałem, że u Japończyków był z tym problem. Jeszcze jedno, nie jestem pewny czy w trzeciej generacji były montowane filtry cząstek stałych? Brat miał mazdę piątkę kiedyś - rdza ją zjadła w ciągu kilku lat i z tego co słyszałem to nie jest odosobniony przypadek. Natomiast hondy i toyoty raczej tego problemu nie mają (przynajmniej moja crv-ka i toyoty teścia i mamy). DPF-a robili już w 2007 roku, ale w wersjach na Europę Zachodnią. DPF w CRV-kach na polski rynek pojawiły się później, nie wiem czy nie od 2010 dopiero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Konto usunięte_1* 01.06.2017 20:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Prawdopodobnie nie jeździsz suv-em? Nie nie taki aluminiowy mały bzyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 01.06.2017 20:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Nie nie taki aluminiowy mały bzyk Czyli audi a2. Zgadza się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 01.06.2017 20:52 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Nie nie taki aluminiowy mały bzyk Miałem swego czasu małego bzyka z silnikiem Isuzu, co prawda nie aluminiowy ale palił 4 litry ropy na sto km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Konto usunięte_1* 01.06.2017 21:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Czyli audi a2. Zgadza się? Tak dokładnie , silnik diesel z chipem na 105 ps i 232nm fajnie to popyla pod 200 /h no i te boskie spalanie , zawsze zmieniam auta po 0,5 do 2 lata a tego o dziwo prawie 4 lata mam i cała rodzina zaskoczona co się stało hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 01.06.2017 21:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 O Hondach CRV poczytaj na odpowiednich forachnp. http://www.crvklub.fora.pl/iii-gen-2007,22/pytanie-o-4x4,350.html Honda nie ma stałego napędu 4x4, ma napęd typu HALDEX. CRV ma automatycznie dołączany napęd na tył.Stałe napędy 4x4 są "zarezerwowane" dla innego segmentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 01.06.2017 21:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Czytałem już wcześniej przytoczone przez Ciebie forum- posty z 2011 roku. Przyznasz, że zbyt wiele informacji na temat Hani tam i innych podobnych forach nie ma. Bardzo ciężko o forum Hondy pokroju BMW czy chociażby VW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 01.06.2017 22:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Mogę coś popytać w rodzinie o CRV III z silnikiem benzynowy. Mają już kilka lat, od nowości i kupiona w salonie w PL. Wstępnie to nie słyszałem żeby mieli z nią jakieś problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 02.06.2017 16:41 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2017 Dzięki, przydałaby się opinia właściciela benzyniaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 03.06.2017 22:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 Honda CR-V , silnik benzynowy 2,0 150KM manualna skrzynia biegów,, napęd dołączany 4x4.Kupiona w salonie Honda w PL w 2011 roku, przebieg ~90 tys. km. Cały czas serwisowana w ASO Honda. Bez awarii i jakichkolwiek uszkodzeń czy napraw, więc wygląda na "bezawaryjny". Właściciel bardzo zadowolony i nie ma żadnych uwag do użytkowania.Samochód użytkowany codziennie (dojazdy do pracy). Nie użytkowany w terenie więc nie mam wiadomości jak spisuje się napęd 4x4 w warunkach innych niż niż na asfalcie. Dołączanie napędu na tyl automatyczne i nieodczuwalne. Jedna uwaga - kupując jeszcze raz ten sam samochód wybrałby automat. Ale to nie wynika z wady ręcznej skrzyni w tym modelu tylko z wygody użytkowania.Mogę dopytać o ten wybór wybór automatu bo coś wspomniał "automat nie spali sprzęgła" .Może gdzieś wjechał w teren i przydarzyło mu się ... ? Mogę dopytać o jakieś konkrety które może Ciebie interesują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 03.06.2017 22:19 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 Wow, teraz już wiem dlaczego w sieci na forach branżowych na ich temat jest tak mało informacji. Po prostu nie ma o czym dyskutować Od ośmiu lat jeżdżę moim pierwszym automatem i w wielu przypadkach jest niezastąpiony. Choć, nieraz chciałoby się zmienić bieg na wyższy. Może jestem zbyt wymagającym kierowcą, ale takie są moje subiektywne odczucia. Automat spodobałby się mojej żonie, ale ja za to uważam że powinna się również "naumieć" obsługiwać alternatywną przekładnię. Tak czy siak dziękuję za informację. Jak nazbieram kasę to zdecyduję się chyba na benzynę, jakoś nie mam zaufania do filtra cząstek stałych. Masz może informację na temat średniego spalania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.