Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

CRV, ktoś jeździ? Opinie,wymiana doświadczeń.


Tomaszs131

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 273
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Pierwszy serwis po zakupie auta za mną. Przejechane jak do tej pory mam 48 kkm. Uwag co do stanu auta nie było żadnych, no może jedna nie doładowany do końca akumulator. Kolejnym miłym zaskoczeniem jest fakt, że klocki hamulcowe które od nowości nie były jeszcze wymieniane, wciąż są w dobrym stanie.

Zgłosiłem problem spasowania kokpitu, serwis w ramach gwarancji rozwiązał problem przykręcając nieco szerszy od poprzedniego panel maskujący.

 

142597cfa61e770c.jpg

 

0f56668d801f568d.jpg

 

P.S.

Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony z samochodu. Mocno zastanawiam się nad zagazowaniem samochodu...

Edytowane przez Tomaszs131
P.S.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months później...

W zyciu bym nie pomyslał ze o hondzie bede pisal na forum ..... muratora :)

Wlasnie stoje przed decyzja o zakupie CRV III 2010 w cenie 29k. Kolor brzydki (jakis taki brazowy) auto ma troche przycierek w zasadzie ma je dookola ale ma oryginalny lakier (o dziwo). Jest troche pracy przy niej bo w zawieszeniu cos stuka , przebieg teoretyczny 96k ale fotele wskazuja na 190 :)

Silnik 2,2 diesel chodzi :) . jest navi z androidem choc juz wyczytalem ze nie da sie zaktualizowac do wyzszej wersji. Swieci airbag ale to podobdno problem bledu a nie zderzenia (dlugo stalo na rozladowanym aku). Auto stalo dlugo na parkingu jako odzysk (tylne bebny pewnie do wymiany bo rdza ze hej) Auto super wyposazone (bez automatu) ale skora fotele dach panoramiczny i wszystko co mozna bylo wlozyc do tego auta.

Obecnie jezdze tez japonczykami (Mitsu) i jestem zadowolony wiec szukajac kolejnego auta na dojazdy/dla corki padlo na cos co wyjezdzie z mojego blota czyli z napedem na 4 kola (nawet dolaczanym to nie do off-road)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda, ze to wersja executive. Powinienieś miec podgrzewane siedzenia z przodu - sprawdź czy działają. Niektóre wersje z 2010 były juz wyposazone w tempomat adaptacyjny. Jeśli radio wymienione na wersje androidową ( pewnie chińczyk) to sprawdź czy działa ci sterowanie z kierownicy. Sprawdź pod przednim siedzeniem pasażera czy jest subwoofer. I czy jest podłączony do tego radia.

Mam rocznik 2010 w benzynie. executive. Jesli masz ta wersje to powinny byc xenony. Jeśli tak to byc moze były wymieniane, bo u mnie wypaliły się przy około 50 tyś. Teraz mam 70 tys. przejechane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo CRV z tym silnikiem wychodziła bez DPF.

 

W przypadku tamtego egzemplarza z silnikiem to sprzedający przyznał się, że usunął dpf i przeprogramował komputer. Wydaje mi się, że te silniki jednak posiadają katalizator dpf.

http://www.encyklopedia.moto.pl/honda/cr-v/kombi/generacja-v/honda-cr-v-2-2i-dtec-executive-navi-kombi-generacja-v-2-2l-150km/83669/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od modelu 2010 mogły już mieć. Wcześniejszy na pewno wychodził fabrycznie bez(nie wiem czy wyłącznie).

 

Wygląda na to że ma wg VIN ale nie wiem jak sprawdzić czy nie został wycięty.

Ma coś pod siedzeniem pasażera- sub? i ma tempomat adaptacyjny ( wstawię zdjęcia jak wrócę do domu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten model jest z polskiego salonu czy z zachodu? Bo wersje zachodnie DPF-a miały już w 2007 roku, wersje na Polskę jeszcze w 2008 nie miały, ale te z 2010 już powinny mieć.

 

Właśnie ja znam przypadek rocznika 2007 kupionego w Niemczech i sprowadzonego do Polski fabrycznie bez DPF. Oczywiście nowy samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądziłem , że doczekam czasów gdzie klienci sami będą się dopominać o DPF-a:lol2:

 

Jeśli ktoś nie jeździ wyłącznie po mieście, to DPF jest bardzo fajny, zawsze część syfu zatrzyma.

A kupowanie diesla do jazdy prawie wyłącznie po mieście, to bezsensowna decyzja, diesel to na długie trasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak patrze ze po kierownicy faktycznie nie widac zuzycia ( u mnie w Mitsu bardziej widać wytarta skore a mam 96k , może jakaś słabszy materiał ma Mitsu)

 

Tak wyglada kierownica (widac tempomat adaptacyjny) :

hond1.JPG

 

A to jest to radio chyba jednak chińczyk , ktos podpowie jak zaktualizować (tam jest KitKat)

 

Hond2.JPG

 

Po VIN widze ze jest cos takiego jak 2 warstwowy lakier (nie wiem co to znaczy jakby to było niewiadomo co :) ) , jeszcze doswietlanie zakretów i system wspomagania hamowania CMBS i swiatła adaptacyjne AFS

Edytowane przez gogush
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak patrze ze po kierownicy faktycznie nie widac zuzycia ( u mnie w Mitsu bardziej widać wytarta skore a mam 96k , może jakaś słabszy materiał ma Mitsu)

Po stanie kierownicy nie poznasz przebiegu CRV-ki. Moja ma dużo, dużo większy przebieg, a kierownica wygląda jak u Ciebie :)

 

Po VIN widze ze jest cos takiego jak 2 warstwowy lakier (nie wiem co to znaczy jakby to było niewiadomo co :) ) , jeszcze doswietlanie zakretów i system wspomagania hamowania CMBS i swiatła adaptacyjne AFS

Prawdopodobnie to wersja Executive.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...