Tomaszs131 03.06.2017 22:26 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 (edytowane) kemot_p możesz podzielić się informacjami na temat kosztów oryginalnych części eksploatacyjnych jak np. klocki hamulcowe, filtry?W mojej bawarce klocki wymieniam co 50k i koszt oryginalnych przednich to 500 zł, tylnych 700 zł. Jedynym pozytywnym aspektem zakupu oryginałów jest ich trwałość 50 k km. Edytowane 3 Czerwca 2017 przez Tomaszs131 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kemot_p 03.06.2017 22:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 (edytowane) Czyli generacja IV? Jesli chodzi o części to klocki i tarcze mam chyba boscha , ale nie jestem w stanie podać ceny, nie pamiętam, a fakturę ma księgowa. Filtry mam z kolei boscha i filtrona. Edytowane 3 Czerwca 2017 przez kemot_p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 03.06.2017 22:39 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 Nie jest to jeszcze do końca przesądzone, choć znaleźć III generację z przebiegiem poniżej 120 k km jest bardzo trudno. Odpowiesz mi na temat kosztów przeglądów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kemot_p 03.06.2017 22:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 Odpowiedziałem, edytujac wcześniejszy post. Wszystkie filtry i olej wymieniam co roku, bez względu na przebieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 03.06.2017 23:01 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 (edytowane) Sorki nie zauważyłem edycji.Tak jak wspominałeś filtry cząstek stałych w silnikach dieslach zastosowane zostały w modelu z 2010 roku. Mój target to rok 2012-14 więc w przypadku diesla owego filtra nie da się uniknąć. Więc benzyna wydaje się być dla mnie lepszym, rozsądniejszym wyborem. P.S.Obecnie jeżdżę dieslem z takim właśnie filtrem, przebieg 120 k km i nic podejrzanego się nie dzieje. Od 2002 roku bezustannie jeżdżę dieslem. Nie wiem czy benzyna w przypadku Hani to będzie dobry wybór.Sam już nie wiem.... Edytowane 3 Czerwca 2017 przez Tomaszs131 P.S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kemot_p 03.06.2017 23:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2017 Tata ma Tiguana z filtrem dpf i też nie narzeka, więc może nie ma się czego bać. Chociaż słyszałem opinię, że w japonczykach te filtry są bardziej kłopotliwe. Tak czy inaczej, życzę dobrej decyzji, myślę że bez względu czy wybierzesz ropniaka czy benzyniaka bedziesz z marki i modelu zadowolony. Chociaż trochę tył w IV generacji im się nie udał imho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 04.06.2017 06:03 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Tata ma Tiguana z filtrem dpf i też nie narzeka, więc może nie ma się czego bać. Chociaż słyszałem opinię, że w japonczykach te filtry są bardziej kłopotliwe. Tak czy inaczej, życzę dobrej decyzji, myślę że bez względu czy wybierzesz ropniaka czy benzyniaka bedziesz z marki i modelu zadowolony. Chociaż trochę tył w IV generacji im się nie udał imho. Masz rację, przyłożyli się do przodu auta, o tyle jakby zapomnieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Konto usunięte_1* 04.06.2017 06:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Te filtry DPF to też nie jest jakaś wielka tragedia , miałem focusa z silnikiem Francuskim HDI o nazwie TDCI 2,0 oraz 136 ps i sobie latał bez problemów ale jak skończyły się długie trasy to powoli się odzywał i wchodził w tryb awaryjny , miałem kabel diagnostyczny to podłączałem w tryb wypalania i po problemie na jakiś czas ale mnie to wnerwiało to podjechałem do tjunera i wywalił mi to fizycznie i programowo a w promocji dorzucił kilka koników koszt 1400 zł i 170ps oraz równe 400nm prawie potwór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 04.06.2017 07:05 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Co racja to racja, filtry można wypalić lub usunąć. Nowy potrafi kosztować z 5 k zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 04.06.2017 07:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Te filtry DPF to też nie jest jakaś wielka tragedia , miałem focusa z silnikiem Francuskim HDI o nazwie TDCI 2,0 oraz 136 ps i sobie latał bez problemów ale jak skończyły się długie trasy to powoli się odzywał i wchodził w tryb awaryjny , miałem kabel diagnostyczny to podłączałem w tryb wypalania i po problemie na jakiś czas ale mnie to wnerwiało to podjechałem do tjunera i wywalił mi to fizycznie i programowo a w promocji dorzucił kilka koników koszt 1400 zł i 170ps oraz równe 400nm prawie potwór Moc większa, lecz o ile zaczął więcej chlać paliwa bo przecież te kuce nie biorą się z powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Konto usunięte_1* 04.06.2017 07:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Moc większa, lecz o ile zaczął więcej chlać paliwa bo przecież te kuce nie biorą się z powietrza? Mało wiesz o tuningu , mnie przy 136ps palił średnio 6,1 /100 po usunięciu DPF-a i chipie spalanie zostało na tym samym poziomie z tym że ostrzej jeździłem ale jak by tak szło po chipie jeździć normalnie to spalanie pewnie by ok 5/100 zeszło tak to działa bo silnik jest po prostu sprawniejszy , teraz w tym moim audiku 1,4 tdi ori 75ps po chipie na 105 ps spalanie po mieście z ledwością czasem dobija do 5/100 przy ostrej jeździe na trasie poniżej 4/100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kemot_p 04.06.2017 07:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Masz rację, przyłożyli się do przodu auta, o tyle jakby zapomnieli. Pewnie jak przyjdzie czas zmiany auta zostaniemy przy crv-ce, chociaż z powodu tego "kupra" żona optuje za Rav4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 04.06.2017 07:46 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Wcale się jej nie dziwie, z damskiego punktu widzenia rav-ka najlepiej im pasuje. Dla mnie jest trochę zbyt ciasna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kemot_p 04.06.2017 07:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2017 Pod względem ceny, jakości, parametrów to są wręcz bliźniacze auta. CRV III jest zdecydowanie ładniejsza od swojej rownolatki z toyoty, natomiast w wersji IV jest dokładnie na odwrót. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 05.06.2017 17:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 Kolejne wiadomości z "drugiej ręki" o Hondzie.Rozmawiałem dzisiaj z innym właścicielem nowej Hondy CR-V benzyna 2,0 (z sąsiadem czyli inny egzemplarz niż poprzednio opisany).Analogiczny model (ale inny kolor) - kupiona w salonie w grudniu 2011 roku, manualna skrzynia biegów i napęd 4x4 (nie wiem czy były inne niż 4x4).Przebieg też ok. 90.000 km i zero problemów, awarii czy napraw.Spalanie , w mieście ok. 10,5, w trasie - wolna jazda 7-8 litrów (~90 km/h). Chyba trochę mało ?Autostrada przy szybkości ok. 160 km/h podobno ok. 16,0 l/100 km. Też chyba powinien więcej spalić przy tej szybkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 05.06.2017 18:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 Nie lepiej zalogować się na forum użytkowników, niż klepać tu krypto reklamę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 05.06.2017 18:12 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 Kolejne wiadomości z "drugiej ręki" o Hondzie. Rozmawiałem dzisiaj z innym właścicielem nowej Hondy CR-V benzyna 2,0 (z sąsiadem czyli inny egzemplarz niż poprzednio opisany). Analogiczny model (ale inny kolor) - kupiona w salonie w grudniu 2011 roku, manualna skrzynia biegów i napęd 4x4 (nie wiem czy były inne niż 4x4). Przebieg też ok. 90.000 km i zero problemów, awarii czy napraw. Spalanie , w mieście ok. 10,5, w trasie - wolna jazda 7-8 litrów (~90 km/h). Chyba trochę mało ? Autostrada przy szybkości ok. 160 km/h podobno ok. 16,0 l/100 km. Też chyba powinien więcej spalić przy tej szybkości. Nie wiem jak to wygląda w starszych modelach ale w nowszej generacji jest możliwość zakupu auta z napędem na przednią oś. Nie mam zaufania do aut 4*4- koszty eksploatacyjne o wiele wyższe. Co do spalania to ciężko mi coś na ten temat powiedzieć, nigdy nie jeździłem benzyniakiem i do tego suv-em. Jeszcze raz dziękuję za informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 05.06.2017 18:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 Nie lepiej zalogować się na forum użytkowników, niż klepać tu krypto reklamę? ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kemot_p 05.06.2017 19:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 Nie lepiej zalogować się na forum użytkowników, niż klepać tu krypto reklamę? Hondy nie trzeba reklamować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 05.06.2017 20:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 A już myślałem, że wg39070 już wyśledził że pracuję w salonie Hondy i wpadłem ..., sorry ale i tak nie kłamię odnośnie historii (jakości) tych dwóch Hond CR-V Poszukam, może znajdę jeszcze jakiś znajomych z Hondami CR-V. Dziwne, już mam kolejnego i też z okolic 2011/2012 2,0 benzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.