Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

CRV, ktoś jeździ? Opinie,wymiana doświadczeń.


Tomaszs131

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 273
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Przejedź się jeden z drugim konkretną turbobenzyną to Wam przejdzie choroba dieslowska. Polecam Volvo S60 2.0 turbo low pressure, najlepiej lekko podrasowany, zaczyna ciągnąc od 1500 obr/min aż do odcięcia zapłonu.

 

Ale mnie interesuje salonowe auto, za 60-70tys, z turbosprężarką, która da kopa niezbędnego, by wyprzedzić zawalidrogę, nie wywołując przy tym wiru w moim portfelu.

Ja nie potrzebuję "odcięcia zapłonu", raczej 2600-2800 RPM przy 150 km/h na autostradzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejedź się jeden z drugim konkretną turbobenzyną to Wam przejdzie choroba dieslowska. Polecam Volvo S60 2.0 turbo low pressure, najlepiej lekko podrasowany, zaczyna ciągnąc od 1500 obr/min aż do odcięcia zapłonu, żaden diesel tego nie zrobi. Mnie przy jeździe dieslem robi się niedobrze, gwałtownie przyśpiesza w krótką chwilę, sekunda dwie i koniec, zwolnienie, zmiana biegu i znów sekunda dwie i trzeba zmieniać, od tego robię się zwrotny :sick:. Diesel to taki młodziak co szybko kończy ... przedwcześnie :D, turbobenzynka to maratończyk, długodystansowiec, kończy kiedy trzeba ;). Poza tym moda na diesle odchodzi bardzo szybko i teraz szukać trzeba coś z elektryką.

 

Mój kumpel miał to cudo w wersji coupe 240 KM. Nie zapomniane wrażenie. Jest moc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mnie interesuje salonowe auto, za 60-70tys, z turbosprężarką, która da kopa niezbędnego, by wyprzedzić zawalidrogę, nie wywołując przy tym wiru w moim portfelu.

Ja nie potrzebuję "odcięcia zapłonu", raczej 2600-2800 RPM przy 150 km/h na autostradzie.

 

Moc bierze się ze spalania paliwa. Jest moc i "wirek" w baku być musi. Tego nie da się przeskoczyć. Coś za coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego mam odpinać coś, co mam w standardzie ? :lol:

 

Po to żeby jeszcze wsadzić paletę kostki do bagażnika i powiedzieć, że słabo się zbiera :rolleyes: Wiesz z kim masz do czynienia.

 

Co do CRV, to mój ojciec ma III z silnikiem 2.2, tylko kurde nawet nie pamiętam czy diesel czy benzyna :D Dla mnie ten samochód jest jakiś nijaki i nawet jeszcze mnie nie korciło się nim przejechać. Na plus wielkość bagażnika, na minus wnętrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do CRV, to mój ojciec ma III z silnikiem 2.2, tylko kurde nawet nie pamiętam czy diesel czy benzyna :D Dla mnie ten samochód jest jakiś nijaki i nawet jeszcze mnie nie korciło się nim przejechać. Na plus wielkość bagażnika, na minus wnętrze.

 

Jesli 2.2 to diesel. Benzyniaki miały 2.0 i 2.4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że masz chociaż "parę kropel" na dolewki. Czasami auta na dotarciu potrafią brać troszkę więcej oleju niż ny się człowiek tego spodziewał. Byłem ciekaw czy tak ja kiedyś Toyota zalecają Castrola? Nie ma sprawy, nie ma potrzeby wykopywać starych faktur.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...