Tomaszs131 08.06.2017 21:38 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2017 Ale dlaczego mam odpinać coś, co mam w standardzie ? Ja jeździłem benzyną, teraz dieslem. I nie wrócę zbyt szybko do benzyny, chyba, że będzie miała elektryczny silnik do pomocy... Tak opcja napędu może zaskoczyć nawet właściciela diesla:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fotohobby 08.06.2017 21:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2017 Przejedź się jeden z drugim konkretną turbobenzyną to Wam przejdzie choroba dieslowska. Polecam Volvo S60 2.0 turbo low pressure, najlepiej lekko podrasowany, zaczyna ciągnąc od 1500 obr/min aż do odcięcia zapłonu. Ale mnie interesuje salonowe auto, za 60-70tys, z turbosprężarką, która da kopa niezbędnego, by wyprzedzić zawalidrogę, nie wywołując przy tym wiru w moim portfelu. Ja nie potrzebuję "odcięcia zapłonu", raczej 2600-2800 RPM przy 150 km/h na autostradzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kemot_p 08.06.2017 22:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2017 Widzę że CityMatic to kolejny zadowolony użytkownik hondy crv. Więc już chyba się przekonałeś @Tomasz131 do zakupu, co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 09.06.2017 07:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 Przejedź się jeden z drugim konkretną turbobenzyną to Wam przejdzie choroba dieslowska. Polecam Volvo S60 2.0 turbo low pressure, najlepiej lekko podrasowany, zaczyna ciągnąc od 1500 obr/min aż do odcięcia zapłonu, żaden diesel tego nie zrobi. Mnie przy jeździe dieslem robi się niedobrze, gwałtownie przyśpiesza w krótką chwilę, sekunda dwie i koniec, zwolnienie, zmiana biegu i znów sekunda dwie i trzeba zmieniać, od tego robię się zwrotny . Diesel to taki młodziak co szybko kończy ... przedwcześnie , turbobenzynka to maratończyk, długodystansowiec, kończy kiedy trzeba . Poza tym moda na diesle odchodzi bardzo szybko i teraz szukać trzeba coś z elektryką. Mój kumpel miał to cudo w wersji coupe 240 KM. Nie zapomniane wrażenie. Jest moc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 09.06.2017 07:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 Ale mnie interesuje salonowe auto, za 60-70tys, z turbosprężarką, która da kopa niezbędnego, by wyprzedzić zawalidrogę, nie wywołując przy tym wiru w moim portfelu. Ja nie potrzebuję "odcięcia zapłonu", raczej 2600-2800 RPM przy 150 km/h na autostradzie. Moc bierze się ze spalania paliwa. Jest moc i "wirek" w baku być musi. Tego nie da się przeskoczyć. Coś za coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fotohobby 09.06.2017 09:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 Więc tym bardziej się cieszę, że w TD mam moc (moment) większy, niż w wolnossącej benzynie a spalanie niższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 09.06.2017 09:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 Ale dlaczego mam odpinać coś, co mam w standardzie ? Po to żeby jeszcze wsadzić paletę kostki do bagażnika i powiedzieć, że słabo się zbiera Wiesz z kim masz do czynienia. Co do CRV, to mój ojciec ma III z silnikiem 2.2, tylko kurde nawet nie pamiętam czy diesel czy benzyna Dla mnie ten samochód jest jakiś nijaki i nawet jeszcze mnie nie korciło się nim przejechać. Na plus wielkość bagażnika, na minus wnętrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kemot_p 09.06.2017 09:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 Co do CRV, to mój ojciec ma III z silnikiem 2.2, tylko kurde nawet nie pamiętam czy diesel czy benzyna Dla mnie ten samochód jest jakiś nijaki i nawet jeszcze mnie nie korciło się nim przejechać. Na plus wielkość bagażnika, na minus wnętrze. Jesli 2.2 to diesel. Benzyniaki miały 2.0 i 2.4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kemot_p 09.06.2017 11:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 Panowie, temat dotyczy chyba wymiany doświadczeń użytkowników crv-ek. Ostatnie posty do dyskusji nic nie wnoszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 09.06.2017 13:26 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 CityMatic jaki olej masz zalany w swojej Hani? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 09.06.2017 14:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 CityMatic jaki olej masz zalany w swojej Hani? Tłusty nie wiem, serwisie wlewa.Co 15tyś wymiana, nie interesuje się tym ale jeśli chcesz sprawdzę na falturze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 09.06.2017 14:14 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 Myślałem, że masz chociaż "parę kropel" na dolewki. Czasami auta na dotarciu potrafią brać troszkę więcej oleju niż ny się człowiek tego spodziewał. Byłem ciekaw czy tak ja kiedyś Toyota zalecają Castrola? Nie ma sprawy, nie ma potrzeby wykopywać starych faktur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 09.06.2017 15:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 Castrol Eden prof h 5W30. Napiszę tak, nie brał oleju na dotarciu.Miałem obawy bo na forach pisali że może łyknąć, ale o dziwo jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 09.06.2017 16:41 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2017 Castrol Eden prof h 5W30. Napiszę tak, nie brał oleju na dotarciu.Miałem obawy bo na forach pisali że może łyknąć, ale o dziwo jest dobrze. A jednak. Auto nie bierze oleju to dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 10.06.2017 09:37 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2017 Widzę że CityMatic to kolejny zadowolony użytkownik hondy crv. Więc już chyba się przekonałeś @Tomasz131 do zakupu, co nie? Tak, pozostaje jeszcze kwestia wyboru jednostki napędowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 10.06.2017 09:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2017 Tak, pozostaje jeszcze kwestia wyboru jednostki napędowej. Wybór jest prosty: idziesz do salonu, zamawiasz jazdę próbną kilkoma modelami i ...kupujesz najbardziej Ci odpowiadający. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 10.06.2017 09:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2017 Marek, co my (forumowicze) byśmy bez Twoich cennych rad uczynili? Nic tylko dziękować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fotohobby 10.06.2017 10:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2017 :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 10.06.2017 11:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2017 Moderacja (poprawna politycznie) działa, pełną gębą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 10.06.2017 11:18 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2017 Moderator ma obowiązek pilnować by posty między innymi trzymały się tematu i ich treść była wolna od ataków personalnych na adwersarzy itd.Polecam zapoznać się "dobrymi obyczajami forum". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.