Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

stacja uzdatniania wody - pomoc w wyborze

Jarek104

Recommended Posts

Chata stoi, instalacja będzie rozciągana za dwa tygodnie.

Naszło nas, że woda ma w sobie dużo kamienia, z którym nie do końca się lubimy. Po szybkim wywiadzie dowiedziałem się, że powinniśmy zaopatrzyć sie w stację uzdatniania..

Nie znam się na tym kompletnie. Budżet jest mocno naciągnięty. Co wybrać dla 2-osobowej rodziny w domku wolnostojącym? Ma odkamieniać, filtrować. Nad piciem wody prsto z kranu się nie upieram ;-) Podpowiedzcie coś sensownego w niskim budzecie, prosimy :-)

Chata stoi, instalacja będzie rozciągana za dwa tygodnie.

Naszło nas, że woda ma w sobie dużo kamienia, z którym nie do końca się lubimy. Po szybkim wywiadzie dowiedziałem się, że powinniśmy zaopatrzyć sie w stację uzdatniania..

Nie znam się na tym kompletnie. Budżet jest mocno naciągnięty. Co wybrać dla 2-osobowej rodziny w domku wolnostojącym? Ma odkamieniać, filtrować. Nad piciem wody prsto z kranu się nie upieram ;-) Podpowiedzcie coś sensownego w niskim budzecie, prosimy :-)

Kiepski ten wywiad zrobiłeś: bo zadałeś pyatnie typu: chce przewozić towary samochodem, jaki kupić. A skad my mamy wiedzieć czy będziesz woził woreczki z brylantami czy palety z cegłami?

Napisz skąd woda: ze studni z wodociągu. W pierwszym przypadku wykonaj badania wody, w drugim przypadku sprawdz w swoich wodociągach parametry wody.

woda z wodociągu, tego samego z którego korzystam obecnie.

Zawiera w sobie kamień, dość spore ilości. Bateria lazienkowa po tygodniu w obecnym mieszkaniu ma już przytkane sitka.

Nie oczekuję picia wody z kranu ani pozbycia się kamienia w 100%. Oczekuję czegoś, co spowoduje, że woda będzie częściowo chociaż oczyszczona, że nie zatka mi nowych baterii kamieniem ani że na kabinie czy szklanej umywalce nie będę mieć nalotu po 2 dniach.