Ivonex 03.09.2017 06:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2017 Witam! Spotkała nas przykra niespodzianka - zakupiliśmy biały montaż w sklepie internetowym, przyszła wszystko upakowane na 1 palecie (wyposażenie 2 łazienek) i przy kurierze sprawdziliśmy tylko oględnie poszczególne kartony, bez wyjmowania urządzeń. Również przy wnoszeniu tych kartonów do domu nic nie zauważono. Dopiero po 3 tygodniach gdy fliziarz wyjął miskę WC to odpadł przód ceramiki Zanim spróbuję zadziałać w pon. to b. proszę podzielcie się swoim doświadczeniem i wiedzą czy jest jakaś szansa reklamacji sprzedaży/transportu po takim czasie? Tel. do kuriera posiadam, ale on dał nam 1 dzień na dokładne sprawdzenie a my zaglądaliśmy tylko do kartonów, bez wyciągania białego montażu, bo nie było miejsca i czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
scotystudio 03.09.2017 18:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2017 Reklamować można, ale po takim czasie może być trudno. Zależy od sprzedawcy czy uzna. Po kilku sparzeniach ekipa ma sprawdzać wszystko co zjeżdża na budowę pod względem ilości i uszkodzeń. Gdyby to były 2 tygodnie (zakupy przez internet) to można by bezczelnie odesłać i rozwiązać umowę zakupu, a że pękło to zwalić na kuriera .... Kurier nic nie zdziała, jak tylko paczka ma wgniecenie to spisywać protokół trzeba. Też miałem na jednej palecie - wanna w wannie a w środku cała reszta okryta starym kocem .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.