Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Zakup internetowy i uszkodzenie odkryte po czasie


Ivonex

Recommended Posts

Witam! Spotkała nas przykra niespodzianka - zakupiliśmy biały montaż w sklepie internetowym, przyszła wszystko upakowane na 1 palecie (wyposażenie 2 łazienek) i przy kurierze sprawdziliśmy tylko oględnie poszczególne kartony, bez wyjmowania urządzeń. Również przy wnoszeniu tych kartonów do domu nic nie zauważono. Dopiero po 3 tygodniach gdy fliziarz wyjął miskę WC to odpadł przód ceramiki Zanim spróbuję zadziałać w pon. to b. proszę podzielcie się swoim doświadczeniem i wiedzą czy jest jakaś szansa reklamacji sprzedaży/transportu po takim czasie? Tel. do kuriera posiadam, ale on dał nam 1 dzień na dokładne sprawdzenie :( a my zaglądaliśmy tylko do kartonów, bez wyciągania białego montażu, bo nie było miejsca i czasu :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklamować można, ale po takim czasie może być trudno. Zależy od sprzedawcy czy uzna.

Po kilku sparzeniach ekipa ma sprawdzać wszystko co zjeżdża na budowę pod względem ilości i uszkodzeń.

 

Gdyby to były 2 tygodnie (zakupy przez internet) to można by bezczelnie odesłać i rozwiązać umowę zakupu, a że pękło to zwalić na kuriera ....

 

Kurier nic nie zdziała, jak tylko paczka ma wgniecenie to spisywać protokół trzeba.

 

Też miałem na jednej palecie - wanna w wannie a w środku cała reszta okryta starym kocem ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...