aklementyna 08.09.2017 09:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Września 2017 W Onninen Emaliowa chcialam dokonac zakupów zwiazanych z remontem domu pierwsze zamowienia samych rur, zlaczek na kwotę przeszło 10 tys uswiadomilo mi jak tam traktują klienta indywidualnego:- pomimo obiecanego transportu na drugi dzien mialam telefon ze jednak towar nie moze byc przywieziony, a hydraulik czekał z robotą na materiały,- na fakturach znalazły sie pozycje ktorych nie zamawialam - potem wielki problem z ich oddaniem,- pomylka z zamówionym bojlerem - Onninen wszczął wielką kłótnie kto sie pomyli - laskawie sprzedali mi wlaściwy bojler, a stary przy realizacji dostawy odebrali i nawet oddali mi pieniądze (tylko dziwne ze w formie bonusu?),- jeden artykuł, ktorego nie miali na stanie został przezemnie zamowiony i oplacony z gwaracją ze do konca tygodnia zostanie mi dostarczony kurierem. Hydraulik czekał znowu z robotą na tez wymiennik - po moich interwencjach dostałam w nastepnym tygodniu informację ze go nie otrzymamy ... po kilku dniach dostałam zwrot pieniedzy od Onninen:)- po zakonczeniu pierwszego etapu prac chcialam zwrocić artykuly nie wykorzystane - wartosci ok. 10% zamowienia. Onninen nie przyjął. Od klientów indywidualnych nie przyjmują zwrotów.Opisałam tylko wazniejsze sytuację byly tez inne pomylki, typu kierowca nie wydal calego towaru, komplety nie posiadaly śrubek...Jezeli podejmiecie sie Państwo wspołpracy z tą firmą to radze wszystko dokładnie sprawdzać. Cenowo tez wypadają kiepsko, a na fakturze nie ujrzycie wlasciwej kwoty za artykuł tylko przed rabatem - naliczają jakis dziwny rabat tak zeby dał kwotę jaką moją na stronie internetowej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.