majster17 25.09.2017 19:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Wymieniam w domu grzejniki i muszę kupić nowe zawory i głowice termostatyczne do grzejników zasilanych bocznie. Jak się nazywa taki rodzaj zaworu i na co zwrócić uwagę przy zakupie? http://oi67.tinypic.com/20fovuf.jpg http://oi64.tinypic.com/ighslk.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mietek440 25.09.2017 19:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Września 2017 (edytowane) To są zawory termostatyczne proste . Jeżeli instalacja nie będzie przerabiana to kup zawór prosty . Ważna jest jeszcze średnica , tego jednak na zdjęciu nie widać . Edytowane 25 Września 2017 przez mietek440 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
majster17 25.09.2017 19:36 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Pytanie może wydawać się głupie, ale jestem laikiem. Jeśli grzejnik ma gwint 1/2", to właśnie takiego zaworu mam szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jasiek71 25.09.2017 19:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Września 2017 Pytanie może wydawać się głupie, ale jestem laikiem. Jeśli grzejnik ma gwint 1/2", to właśnie takiego zaworu mam szukać? Dokładnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
przemo1 26.09.2017 12:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Września 2017 W uzupełnieniu - zawór na dolnym zdjęciu, to zawór odcinający (na nim widać średnicę 1/2cala), pamiętaj jeszcze o rodzaju gwintu od strony instalacji - potrzebujesz zawory z gwintem wewnętrznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania