mojnowydom 28.09.2017 11:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2017 (edytowane) Witam, Niedawno uzyskałam pozwolenie na budowę wymarzonego domku. Jestem totalnym laikiem z głową pełną pomysłów, dlatego chciałabym się poradzić. Przez jakiś czas mieszkałam w Norwegii, gdzie jako studentka dorabiałam sprzątając domy. Kilka skandynawskich rozwiązań bardzo przypadło mi do gustu i chciałabym je zastosować w swoim domu. Po pierwsze chciałabym mieć dom z ceglaną elewacją oraz białą, lekko prześwitującą cegiełką na wszystkich ścianach wewnętrznych. Zastanawiam się czy jest to możliwe do zrealizowania, bez większych zmian w projekcie. Mój przyszły dom ma być zbudowany z bloczków z betonu komórkowego H+H 24 cm. Zastanawiam się czy w takim wypadku cegła (zarówno zew.i wew.) zostanie nałożone na ten bloczek czy może bloczek zostanie zamieniony na cegłę? Czy przez te zmiany mocno zrośnie cena domu? I najważniejsze- czy nałożenie cegły na ściany wewnętrzne nie pomniejszy domu? Dodaje kilka zdjęć ukazujących mój zamierzony efekt. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. Edytowane 28 Września 2017 przez mojnowydom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Cegłamaster 03.03.2018 07:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2018 Nie polecam elastycznych "płytek". To prawda - są tanie, ale wyglądają sztucznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania