Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Cegła na zewnątrz i wewnątrz

Recommended Posts

Witam,

Niedawno uzyskałam pozwolenie na budowę wymarzonego domku. Jestem totalnym laikiem z głową pełną pomysłów, dlatego chciałabym się poradzić. Przez jakiś czas mieszkałam w Norwegii, gdzie jako studentka dorabiałam sprzątając domy. Kilka skandynawskich rozwiązań bardzo przypadło mi do gustu i chciałabym je zastosować w swoim domu.

Po pierwsze chciałabym mieć dom z ceglaną elewacją oraz białą, lekko prześwitującą cegiełką na wszystkich ścianach wewnętrznych. Zastanawiam się czy jest to możliwe do zrealizowania, bez większych zmian w projekcie. Mój przyszły dom ma być zbudowany z bloczków z betonu komórkowego H+H 24 cm. Zastanawiam się czy w takim wypadku cegła (zarówno zew.i wew.) zostanie nałożone na ten bloczek czy może bloczek zostanie zamieniony na cegłę? Czy przez te zmiany mocno zrośnie cena domu? I najważniejsze- czy nałożenie cegły na ściany wewnętrzne nie pomniejszy domu?

Dodaje kilka zdjęć ukazujących mój zamierzony efekt.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

Ściana cegła 4.jpgŚciany cegła.jpg

anlaegsgartner-graesplaene-haek-nyanlaegning-huscompagniet-idylvaenget-dalby-kolding-20170411_113914.jpg

Edytowane przez mojnowydom

• 5 months później...
  • 3 weeks później...
Witam,

(...) Po pierwsze chciałabym mieć dom z ceglaną elewacją (...)

Gratulujemy startu budowy :)

Betonowe płytki cegłopodobne można montować na beton komórkowy :)

Do wyboru masz np. płytkę Monstanto z szarą fugą: http://www.stegu.pl/produkt/monsanto/ lub Boston z fugą (5 różnych kolorów - od białego po grafitowy): http://www.stegu.pl/produkt/boston-z-fuga/

Jeśli chodzi o ceny to skorzystaj z wbudowanego kalkulatora kosztów przy każdym z produktów. Wystarczy, że wpiszesz zsumowane powierzchnie ścian oraz metry bieżące narożników. Jeśli miałabyś jakieś pytania to pisz śmiało - z chęcią pomożemy :)