daniel.w 10.11.2017 06:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 Witam, zdecydowaliśmy się na zrobienie drzwi wewn. sosnowych na wymiar i oto rezultaty:1. niechlujne wykonanie, b. dużo wgnieceń ubić, itp.2. naruszył nadproża - czy to dozwolone?3. wokół drzwi popękany tynk i wiele uszkodzeń tynku4. opaski niedopasowane, itd. Oczywiście ostrzegam przed takimi fafowcami-szarlatanami, ale to już musztarda po obiedzie. Teraz pytanie jak to poprawić? Kosztowało to b. dużo, a rezultat -płakać się chce i do tego wydaje się nam, że on nie jest tego w stanie poprawić, ew. może jeszcze b. zepsuć. Poradźcie, pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 10.11.2017 07:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 Poprawić, ponaprawiac tak by było dobrze. Tyle można powiedzieć na podstawie tego co napisałeś. A następnym razem oglądać "produkcję" wykonawcy zanim się mu zleci prace.jak masz umowę to powołuj się na nią i reklamuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daniel.w 10.11.2017 09:45 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 Dzięki! Rozpacz w rodzinie wielka bo objawił się największy szarlatan w historii i ew. wcześniejsze drobne potknięcia innych są niczym w porównaniu z nim. Nie zapłaciliśmy całości, jest tutaj furtka, ale może ktoś z praktyki podpowie kogo szukać? Obawiamy się, że z tym gościem nie chcemy mieć więcej do czynienia, bo jest w stanie nawet pogorszyć Co do reklamacji to są jakieś wytyczne w stolarstwie co do liczby i wielkości skaz/uszkodzeń? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 10.11.2017 11:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 Na razie to z Twojej wiadomości nic nie wynika a każda strona może ją odczytać po swojemu (np. nie chcesz zapłacić więc wymyślasz wady). Nic nie pokazujesz, piszesz ogólnie. Tak samo o "szarlatanie". Po takim poście każdy wykonawca może być o to posądzany. Forum nie załatwi tego za Ciebie. Musisz się dogadać, zapytać co i jak proponuje poprawić. O ile się da, bo być może te wady są faktycznie urojone (pokaż zdjęcia - będzie o czym rozmawiać). Możesz też wrzucić tu nazwę firmy i szantażować wykonawcę (czasem klienci mają takie pomysły poniżej pasa - jak nie będzie to udokumentowane to wyrzucę temat z forum). Możesz też iść do sądu lub na początek do Powiatowego Rzecznik Praw Konsumenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plonskij 10.11.2017 12:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Listopada 2017 A obowiazkowe badania normowe to ten stolarz ma. Jak nie to okna sa nielegalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daniel.w 11.11.2017 11:38 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Listopada 2017 Dzięki! Pierwszy raz słyszę o badaniach normowych, dot. też to drzwi? -można więcej info?Jest tak wiele tak wielkich usterek, że prawdopodobnie zażyczymy sobie wymiany lub całkowitego zwrotu kasy. Czytam przepisy i nie jestem pewny kolejności działań. Umowa była, protokołu odbioru jeszcze nie podpisano, bo trudność z wylistowaniem ok 200 usterek. Czy w takim przypadku muszą być wylistowane szczegółowo dla każdych drzwi, czy wystarczy ogólnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PrzyszłyBudowniczy 11.11.2017 16:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Listopada 2017 Jak Finlandia już pisał, czy możesz nam pokazać te usterki byśmy zobaczyli o czym mowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plonskij 11.11.2017 19:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Listopada 2017 Drzwi - kazde - zewnetrzne wewnetrzne, wewnatrzlokalowe [np z pokoju do pokoju] podlegaja obowiazkowej procedurze normowej. Norm jest ok 10 i kazde dzwi musza spelnic okreslone wymagania - klasyfikowane wedlug kolejnych norm. na kazde drzwi musi byc wydana Deklaracja wlasciwosci uzytkowych. Sprawdzane jest wszystko - konstrukcja, materialy, funkcjonalnosc, otwieranie zamykanie, plaskosc skrzydel, prostokatnosc, itp. itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plonskij 11.11.2017 19:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Listopada 2017 wylistuj zbiorowo i zazadaj Deklaracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plonskij 11.11.2017 19:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Listopada 2017 jakie to usterki - wrzuc kilka przykladow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daniel.w 15.11.2017 11:33 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 Witam ponownie, z wiadomych powodów fot na razie niet, ale jako przestroga dla innych: -opaski nie schodzą się u góry pod kątem 45st -albo szczeliny, albo skosowanie, albo jedna część wystaje bardziej i nie ma dokładnego zejścia w narożu kąta prostego, często odchylone na bok tak, że pokazują szczelinę dla opasek. Kiepsko przyklejone, odchodzą na boki, ślady wgnieceń i ostrych przecięć;-ościeżnice -duże wklęsłości i zapadnięcia po rozporach ustalających -w środku i na dole, pęknięcia przy mocowaniu objemki zamka, wkręty krzywo wkręcane i ich odstające główki, przebarwienia (jasna i ciemna bejca/lakier), zapaprania (strużki) innego lakieru, wgłębienia po uderzeniach i ostre przecięcia-skrzydła - rozwarstwienia na dole po skracaniu (brak zalakierowania!), wokół szybek brak odpowiedniego lakierowania, wgniecenia i ostre wcięcia, grube gumki i drzwi nie zamykają się lekko, wymagają mocnego dopychani, aż się wyginają, po otwarciu same się zamykają, przebarwienia i plamy lakierowe-ściany -naruszone nadproża, zbity tynk w górnych narożach i z boków -bez tynkowania i gładzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 15.11.2017 11:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 Czy Ty widziałeś wcześniejsze produkcje tego stolarza na jakiejś wystawie czy u poprzednich klientów? Jestem w stanie uwierzyć, że nie masz jakiś wygórowanych wymagań (powiedzmy że wyobrażam sobie takie widoczne wady), ale to i tak zwykłe ryzykanctwo by zamawiać drzwi w ciemno. Ps. Co do wybarwienia - jeśli to drewno, to niekiedy ciemno/jasne jest naturalne i takie rzeczy trzeba przyjmować za naturalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daniel.w 15.11.2017 13:38 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 Nie widziałem, polecił go znajomy z pracy. No tak, ale jeśli jest b. mocne przebarw? Np. jakby za grubo i potem za cienko, poza tym nachlapane też innym lakierem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daniel.w 28.11.2017 13:59 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 Wszystko dobrze się skończyło - przestroga: uważajcie z kim podpisujecie umowę, obejrzyjcie produkty, itp. Nawet wielkie firmy mogą Was zawieść -Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ag2a 28.11.2017 14:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Listopada 2017 Wymiana, naprawa czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
daniel.w 29.11.2017 08:17 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Listopada 2017 Niezgodność z zamówieniem, brak możliwości naprawy -> zwrot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.