Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Sprawa prsedstawia się następująco. Mieszkam na nowym osiedlu, w tym roku oddanym do użytku. Osiedlem zarządza już firma wybrana przez dewelopera. W ostatnim czasie pojawiły się u mnie w mieszkaniu problemy z prądem. W ciągu kilku tygodni nie miałem prądu łącznie licząc przez kilka dni. Jak się okazało powodem było to że woda dostawała się do kabli które były w pionowym szybie na klatce i powodowała zwarcie. Sprawę zgłosiłem, faktycznie przeciekał dach. Sprawa rozwiązana.

Złożyłem natomiast do firmy która aktualnie zarządza osiedlem reklamację z oczekiwaniem a mianowicie anulowaniem czynszu na kilka miesięcy. Nadal nie mam odpowiedzi.

Czy w takiej sytuacji jest jakiś czas który obliguje firmę do odpowiedzi a jeśli jej nie uzyskam to moje roszczenie jest automatycznie uznawane ?

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/233866-reklamacja-do-dewelopera-brak-odpowiedzi/
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...