yoora 18.11.2017 13:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Listopada 2017 Sprawa prsedstawia się następująco. Mieszkam na nowym osiedlu, w tym roku oddanym do użytku. Osiedlem zarządza już firma wybrana przez dewelopera. W ostatnim czasie pojawiły się u mnie w mieszkaniu problemy z prądem. W ciągu kilku tygodni nie miałem prądu łącznie licząc przez kilka dni. Jak się okazało powodem było to że woda dostawała się do kabli które były w pionowym szybie na klatce i powodowała zwarcie. Sprawę zgłosiłem, faktycznie przeciekał dach. Sprawa rozwiązana. Złożyłem natomiast do firmy która aktualnie zarządza osiedlem reklamację z oczekiwaniem a mianowicie anulowaniem czynszu na kilka miesięcy. Nadal nie mam odpowiedzi. Czy w takiej sytuacji jest jakiś czas który obliguje firmę do odpowiedzi a jeśli jej nie uzyskam to moje roszczenie jest automatycznie uznawane ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/233866-reklamacja-do-dewelopera-brak-odpowiedzi/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.