raschi 03.12.2022 07:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2022 Dzien dobry,szukam sprawdzonego serwisanta do pompy Samsung - teren Slask. Czy mozecie kogos polecic?Dziekuje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dwiecegly 03.12.2022 08:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2022 Teraz nikt nie chce serwisowac, wszyscy tylko montaże, kolejka na 5 miesiecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pauliq 03.12.2022 16:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2022 Dzien dobry, szukam sprawdzonego serwisanta do pompy Samsung - teren Slask. Czy mozecie kogos polecic? Dziekuje! Twój montażysta nie ogarnia Ci serwisu? Nawet jeśli jesteś po gwarancji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hesus 03.12.2022 19:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2022 Update. Dzisiaj pompa zaczęła szaleć - szafa zaczęła wydawać bardzo głośne dźwięki, ciśnienie wybiło na ponad 3bar. Szybko spuściłem nadmiar zaworem awaryjnym - natomiast całość się wyłączyła. I na jedna fazę (mam 3faz) idzie jakieś przepięcie, że mi bezpiecznik wybija. Pomimo kompletnie wyłączonej pompy. Ciekawe co padło i ile będzie kosztować... Póki co jestem bez ciepłej wody i ogrzewania, a serwisant w weekend nie odbiera Super te pompy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
raschi 05.12.2022 05:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2022 Twój montażysta nie ogarnia Ci serwisu? Nawet jeśli jesteś po gwarancji? Niestety serwisant czy instalator pompy od paru dni nie odbiera. Jak pisze hesus 'super te pompy' Jak sprzedawal, to wciskal jakie to super urzadzenie jest, nie mozna bylo opedzic sie od telefonow, jak teraz trzeba przyjechac i posprawdzac, to juz problem... a zima nadciaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ravikjab 11.12.2022 19:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2022 witam wszystkich, jestem od dwóch tygodni nowym użytkownikiem pompy Samsung EHS Split 12kW, dom o powierzchni około 200m2 ogrzewany w układzie mieszanym 40% podłogówka 60% grzejniki był ogrzewany kotłem na paliwo stałe z zaworem mieszającym 4-drogowym. Zawór pracował na krzywej grzewczej + termostat pokojowy TECH który po osiągnięciu temp wew obniża temp krzywej o 3 st. W 80-85% czasu zawór pracował w obniżeniu krzywej co wg mnie daje informacje że budynek nie ma dużego zapotrzebowania na ciepło. KRZYWA_GRZANIA-30 = 40 KRZYWA_GRZANIA-20 = 36 KRZYWA_GRZANIA-10 = 33 KRZYWA_GRZANIA-0 = 31 KRZYWA_GRZANIA+5 = 29 KRZYWA_GRZANIA+15 = 26 Krzywą grzewczą na pompie ustawiłem o 2 st. wyżej niż tą z kotła i tak uruchomiłem pompę. Niestety po pracy 24godz w temp zew -4/-5 st pompa zużywa ponad 40kWh energii przy wytworzeniu zaledwie 90 kW energi cieplnej (COP-2,25), Wydaje mi się to zdecydowanie za dużo gdyż sprawność powinna wynosić COP>3 Zauważyłem w Informacjach o stanie strefy wewnętrznej że zawór rozprężny EEV cały czas jest w poz. 0 - bez znaczenia czy pompa obiegowa zmoduluje obieg na 50% czy 33% pozycja zaworu jest zawsze 0. Czy oznacza to że on nie pracuje? Chyba powinien on się przestawiać w zależności od mocy sprężarki (modulacji). Proszę o informację jak to jest u Was, czy mam to zgłaszać instalatorowi? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ravikjab 11.12.2022 21:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2022 (edytowane) W instrukcji obsługi znalazłem info ze ten zawór ma zakres od 0-2000 kroków a u mnie zawsze jego pozycja jest na 0. Coś tu chyba nie działa Proszę o informację jak to wygląda w waszych pompach? Edytowane 12 Grudnia 2022 przez ravikjab Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hesus 22.02.2023 08:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego 2023 no. Sezon grzewczy sie konczy. Sezon grzewczy, w ktorym dom ogrzewałem grzałką. A ogrzewałem grzałką, bo pompa padła, a importer nie jest w stanie zrealizować roszczenia gwarancyjnego. 3 miesiące bez jakiejkolwiek konkretnej odpowiedzi... Niestety trzeba uruchamiać drogę sądową. Takze no - urządzenie jak urządzenie, ja nigdy nie bylem z tych co będą kopię kruszyć o dziesiętne części COPa czy procentowe oszczędności. Rozumiem też że elektronika jest zawodna i ma prawo się zepsuć. Natomiast to jak firma traktuje klienta w trakcie takich problemów mówi wiele. I tutaj zdecydowanie odradzam komukolwiek urządzenia firmy Samsung, bo w przypadku problemu zostajecie na lodzie, a wszystko wyglada strasznie amatorsko i nieprofesjonalnie. A gdy się odwiedzi grupę samsung EHS na facebooku to widac, ze to jest problem powszechny - wada fabryczna urządzen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dwiecegly 22.02.2023 08:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego 2023 Masz tutaj dziesiatki uzytkowników na forum EHSa i jakoś nikt nie mial wiekszych problemów, prócz opornych sterownikow ktore cieżko ustawić do tego co się chce.EHSy z tego co wiem o serwisantów mają problem tylko z zimnymi lutami czujnika temperatury (jendostka zewnętrzna) i to jedyna znana powszechna wada. Co do serwisowania to niestety w tym roku był dramat bo bardzo wiele montaży i nie było komu jeździć i naprawiać starszych pomp. To dotyczy wszystkich producentów i wszystkich firm monterskich. Jesli twoj monter odmawia naprawy w okresie gwarancji albo nie odpowiada na roszczenia to masz prawo naprawić to odpłatnie przez kogoś innego i wystawić FV tej firmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hesus 22.02.2023 08:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego 2023 Wybacz, ale "u mnie działa" to nie jest sedno problemu, a to jak zachowuje się gwarant w przypadku roszczenia. To nie jest kwestia naprawy, a wymiany jednostki zewn - taka jest diagnoza serwisanta. Nie życzę Ci, abyś musiał roszczenie gwarancyjne realizować, bo to wtedy się rewiduje opinia o firmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dwiecegly 22.02.2023 10:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego 2023 Zglaszalem mojego EHSa dwa razy na gwarancyjną naprawę - raz czyścili filtr przy pompie obiegowej w hdroboxie bo naleciały tam brudy montażowe (nie przedmuchali rurek) a drugi raz własnie był bład czujnika. Naprawy wykonane terminowo. Ale to byly czasy gdzie jeszcze te firmy miały się czas tym zajmować. Teraz ich trzeba straszyć żeby przyjechali.Nie bardzo kapuje jak przez całą zimę nie wymogłeś na nich przyjazdu, przecież mogłbyś ich nawet obciążyć kosztami za ogrzewanie innym źródłem. Co do diagnozy wymiany całej jednostki to jakiś chory pomysł. PRzecież to wszystko jest modułowe - wymienia się to co padło (elektornika/spreżarka/wymiennik/wentylator). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hesus 22.02.2023 12:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego 2023 Przepraszam, ale Ty pracujesz w Samsungu czy personalnie odbierasz, że ktoś opisuje swoje doświadczenia z tą firmą? Bo ponownie widzę argumentację - skoro u mnie bylo ok, to u innych tez musi. Wina klienta ze nie wymusił rozwiazania sprawy zgodnie z warunkami gwarancji, liczył na honorowanie umowy, ze gwarant pomimo wielokrotnych kontaktow ani razu nie odpowiedzial konkretnie kiedy zrealizuje roszczenie, no i wina klienta nie powiedział serwisantowi, ze sie nie zna, ma slabe procedury i powinien tylko naprawiać zamiast zglaszac wymianę... Cieszę się, że twoje doświadczenia były zdecydowanie bardziej pozytywne, ale nie mam zamiaru dalej uczestniczyc w takich glupich dywagacjach. Zrobilem wszystko co mozna, wykazujac sie zawsze dobrą wolą. Niestety dalej juz przez prawników sprawa będzie kontynuowana i będę żądać zwrotu gotówki za urządzenie i nadmiarowe koszta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zyb3usz 18.10.2023 09:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2023 (edytowane) Cześć,Mam pompę Samsung EHS Mono 12KW.kilkukrotnie w ciągu dnia wywala mi błąd E911 i E912Na ten moment podłączone do niej mam - podłogówka (3 pętle) + 2x klimakonwektor + C.W.U.Pytanie z czego może wynikać ten błąd, rotametry otwarte na maksa, niestety są zasyfione i nie widzę przepływu na nich, poza tym przed podłogówką jest trójnik, gdzie są wpiętę dwa klimakonwektory, które chyba powinny zapewnić odpoiweni przepływ?Załączam schemat instalacji w załączniku. Sterownik od Pompy jest w kotłowni przy zbiorniku, pompa chodzi na ustaweinaich domyślnych bez krzywych etc.Pytanie nr2 Czy ta pompa ma możliwość zrobnia dwóch niezależnych obiegów dla klimakonwektorów i osobno dla podłogówki czy musi to być jednak na zasadzie mieszacza?Będę wdzięczny za pomoc w rozwikłaniu tego problemuschemat [ATTACH=CONFIG]466643[/ATTACH] Edytowane 18 Października 2023 przez zyb3usz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.