autorus 09.01.2018 13:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2018 (edytowane) Okazuje się, że nowa aplikacja mobilna ING potrafi obsługiwać tylko jedno konto (logowanie jednym loginem) . Jeżeli mamy więcej niż jedno konto (więcej loginów) to doradca zaproponował abym się do niego logował przez komputer stacjonarny. Myślałem ze to jakieś żarty ale na tą chwilę jednak nie. Jest jeszcze rozwiązanie polegające na noszeniu dwóch telefonów. Ale to już idziemy w komedię. Tak to w tej chwili wygląda mobilność w ING. Edytowane 9 Stycznia 2018 przez autorus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
perm 09.01.2018 14:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2018 Mam w ING konto osobiste i firmowe. Z poziomu aplikacji mobilnej dostęp mam tylko do konta osobistego z którego rzadko korzystam. Do firmowego nie ma możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
autorus 09.01.2018 17:09 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2018 A ja mam dostęp i do jednego i do drugiego. Ale to się zaraz skończy. Nowa aplikacja działa już tylko na jednym koncie. Było dobrze, i komu to przeszkadzało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacek.zoo 08.03.2018 20:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Marca 2018 A ja mam dostęp i do jednego i do drugiego. Ale to się zaraz skończy. Nowa aplikacja działa już tylko na jednym koncie. Było dobrze, i komu to przeszkadzało. Dalej macie problemy z apka? Ja mam w ing konto moje, zony, oszczednosciowe, firmowe i firmowe do terminala, do wszystkich mam dostep z jednej apki, caly czas mialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
autorus 08.03.2018 20:50 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Marca 2018 Masz wszystko pewnie pod jednym loginem. Ja mam pod dwoma. I to już nie przechodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacek.zoo 09.03.2018 20:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Marca 2018 Masz wszystko pewnie pod jednym loginem. Ja mam pod dwoma. I to już nie przechodzi U siebie mam pod jednym, ale np konto do terminala mam pod dwoma loginami, jeden login ja mam i widze z pozostalymi kontami, a drugi login do tego samego konta maja pracownicy w sklepie zeby sprawdzac czy dobrze sa ksiegowane wplaty za terminal, i widza tylko to konto, reszty pozostalych nie widza. Nie mam pojecia jak to bylo zrobione, mam tak od kilku lat, ale przy zakladaniu w oddziale tak mi zrobila. Czyli te twoje tez pewnie da sie ,,wrzucic,, pod jeden login Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.