Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Logatherm WPLS.2 Buderus


Brysia8

Recommended Posts

Nie mam tej pompy - osobiście mam LG 9kw, dziwią mnie natomiast dywagacje innych użytkowników którzy nie biorą pod uwagi LG np Fafkulce że buderus niby renomowany i nie brał LG pod uwagę - a tu taki zonk ma LG tylko że droższą

 

cena jest umowna.

Ja wolę buderusa , bo lepiej mi się współpracuje z serwisem. Mam wsparcie . I sterownik jest fajny. Ale to wszystko kwestia gustu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...
zy to na pewno pompa ? może starowanie zaworu mieszajacego

 

Witam,

 

W celu rozwiązania Pana problemu z pompą ciepła Logatherm zachęcam do kontaktu z jednym z naszych Autoryzowanych Serwisantów, który na miejscu zweryfikuje pracę uradzenia oraz dokona odpowiednich zmian lub naprawy. Wizytę serwisanta można umówić za pomocą kontaktu z infolinią serwisową 801 777 008 lub bezpośrednio z wybraną firmą – lista pod adresem: http://www.buderus.pl/kontakty/autoryzowani-serwisanci.html

Chętnie odpowiem na ewentualne pytania.

Pozdrawiam,

________________________________

Konsultant marki Buderus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

W celu rozwiązania Pana problemu z pompą ciepła Logatherm zachęcam do kontaktu z jednym z naszych Autoryzowanych Serwisantów, który na miejscu zweryfikuje pracę uradzenia oraz dokona odpowiednich zmian lub naprawy. Wizytę serwisanta można umówić za pomocą kontaktu z infolinią serwisową 801 777 008 lub bezpośrednio z wybraną firmą – lista pod adresem: http://www.buderus.pl/kontakty/autoryzowani-serwisanci.html

Chętnie odpowiem na ewentualne pytania.

Pozdrawiam,

________________________________

Konsultant marki Buderus

 

To najrozsądniejszy ruch. Tak zrobię. Z pompą nie miałem dotychczas styczności. Pech chciał, że poprzedni instalator nie był w pełni zorientowany w temacie i wszystko (od podstaw) konfigurowałem sam. Pomimo tego, że pierwsze uruchomienie poinstalacyjne leżało po stronie tegoż serwisanta...cóż...za to zapłaciłem niemałe pieniądze. Mam pewne wątpliwości co do pracy mojego egzemplarza. Chodzi o tą nieszczęsną pompę c.o. - jej sterowanie przez jednostkę wewnętrzną...Nie jestem zbytnio wyczulony na punkcie tego sprzętu, ale przy samej instalacji zdarzył się wyjątkowo nieprzyjemny incydent i instalator spalił grzałkę przepływową. Wymienił po 3 tygodniach po czym nie aktywował jej w menu HMC :) Defrost ledwie zipiał przy temperaturze -7 stopni. Tak działała przez kolejne 2 tygodnie dopoki nie wpadlem na to sam. Włączyłem grzałkę w menu - zaraz wyskoczył błąd stwierdzający o zadziałaniu STB. Przyjechał za dwa tygodnie z nowym czujnikiem bo przeciez tamtem wraz z grzałką uległ spaleniu...w zasadzie to sonda od STB sie "stopiła". STB działał bez gazu. Gdy juz naumiałem się o niebo wiecej o swoim sprzecie okazało się, że ów instalator ustawił mi strefe klimatyczną moskwy....co wplynęło negatywnie na pracę i samą krzywą grzewczą. Takich wtop było jeszcze kilka. Tak - zdecydowanie zadzwonie do serwisu a poprzedni serwis obciążę równowartością kwoty wystawionej przez zamówionego serwisanta. :) aaaaa...i cała puenta - to jest najlepsze - była tak zajebiście optymalnie skonfigurowana przez tą firmę, że w ciągu 2 miesięcy zjadła mi 1498kWh.....

 

Aktualizacja [28.02.2018]

 

Napiszę zwięźle i na temat. Udało się zorganizować pomoc serwisową i pomimo przejściowych kłopotów z pompą, mogę śmiało na łamach tego forum napisać, że gdybym wybierał po raz kolejny pompę ciepła do swojego domu, wybrałbym Buderus'a. Nie spodziewałem się tak profesjonalnego, rzeczowego i skutecznego serwisu a przecież wybierałem pompę nie tylko ze względu na solidne wykonanie i wysoką półke, a właśnie ze względu na serwis....Tym ludziom naprawdę zależy na zadowoleniu klienta i SKUTECZNYM rozwiązaniu problemu. Jeśli zastanawiacie się nad wyborem pompy - to już jest odpowiedź. Warto dołożyć troszkę wiecej, naprawdę.

Serdecznie dziękuję za pomoc Panu Jarosławowi Pająkowi ( to nie tylko serwisant, ale wyszkolony pasjonat !) za niebywałe zaangażowanie w sprawę i wręcz chirurgiczne, bezbłędne i szybkie rozwiązanie sprawy. Błędy swieżo upieczonych instalatorów i nie do końca przemyślany projekt instalacji skutkują poważnymi problemami inwestorów i windują rachunki za prąd.

 

Problem rozwiązany! :))))

Edytowane przez Fafkulce
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks później...

Dobrze wiedzieć że serwis działa jak należy!

 

 

Dołożę info o eksploatacji pompy:

zużycie za miesiąc luty:

 

CO + CWU - 689,57 kwh

 

średnie temperatury w lutym:

temp CWU 43,02

temp zasilania 32,98

temp wewnętrzna 23,84

temp rekuperacji 21,38

temp zewnętrzna -3,86

 

taryfa G12W

średni koszt 0,42pln

 

Ogrzewanie chodzi bez ograniczeń,

CWU - tylko w taniej taryfie.

Edytowane przez Brysia8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :) Też jestem zadowolona, mam 2 taryfy, w taniej mam wymuszoną wodę, ogrzewanie bez ograniczeń.

Kubatura.. w sumie to nie liczyłam...użytkowego mam 122m, wysokość pomieszczeń to 2,7na gotowo (wszędzie sufit powieszany), wychodzi mi jakieś 330m3.

Na logikę, kubaturę powinnam liczyć od p. użytkowej, ale czasem spotykam się z liczoną od powierzchni całkowitej, czyli 151x3,1(do stropu) - 468m3

 

@Brysia8

Masz moze ocieplone poddasze? Pytam, bo ciekawi mnie jak skutecznie działa Ci rekuperacja. Kanaly nawiewne i wywiewne są jakoś extra ocieplone?

Edytowane przez Fafkulce
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 months później...
  • 4 weeks później...

Witam,

 

Podana przez Pana cena jest znacznie niższa niż cena cennikowa, więc jest to bardzo okazyjny zakup. Warto zdecydować się na wybór tej pompy ciepła, zwłaszcza w takiej cenie. Pompa ciepła WPLS.2 wyposażona jest w nowoczesny regulator HMC300 pozwalający na sterowanie pracą ogrzewania, chłodzenia oraz podgrzewania ciepłej wody użytkowej. Urządzenie cechuje się wysoką sprawnością, dzięki zastosowaniu sprężarki o modulowanej pracy w zakresie od 25% do 100%. Dzięki aplikacji Buderus EasyControl możliwe jest zdalne sterowanie urządzeniem za pomocą modułu internetowego. Na pompę ciepła udzielamy gwarancji do 5 lat. Przy wyborze producenta pompy ciepła należy mieć na uwadze jego renomę oraz należy sprawdzić, czy posiada fachowy i rozbudowany serwis. Autoryzowani Instalatorzy marki Buderus gwarantują montaż zakupionej centrali wentylacyjnej, przeprowadzą jej uruchomienie oraz w przyszłości wykonają okresowe przeglądy techniczne oraz ewentualne naprawy po okresie gwarancyjnym.

Chętnie odpowiem na ewentualne dalsze pytania.

 

Pozdrawiam,

________________________________

Konsultant marki Buderus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Podana przez Pana cena jest znacznie niższa niż cena cennikowa, więc jest to bardzo okazyjny zakup. Warto zdecydować się na wybór tej pompy ciepła, zwłaszcza w takiej cenie. Pompa ciepła WPLS.2 wyposażona jest w nowoczesny regulator HMC300 pozwalający na sterowanie pracą ogrzewania, chłodzenia oraz podgrzewania ciepłej wody użytkowej. Urządzenie cechuje się wysoką sprawnością, dzięki zastosowaniu sprężarki o modulowanej pracy w zakresie od 25% do 100%. Dzięki aplikacji Buderus EasyControl możliwe jest zdalne sterowanie urządzeniem za pomocą modułu internetowego. Na pompę ciepła udzielamy gwarancji do 5 lat. Przy wyborze producenta pompy ciepła należy mieć na uwadze jego renomę oraz należy sprawdzić, czy posiada fachowy i rozbudowany serwis. Autoryzowani Instalatorzy marki Buderus gwarantują montaż zakupionej centrali wentylacyjnej, przeprowadzą jej uruchomienie oraz w przyszłości wykonają okresowe przeglądy techniczne oraz ewentualne naprawy po okresie gwarancyjnym.

Chętnie odpowiem na ewentualne dalsze pytania.

 

Pozdrawiam,

________________________________

Konsultant marki Buderus

 

Pewnie zamówił u Pana ,, proszę napisać ile procentów dostaje każdy ludek z ulicy // upustu od cennika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...

Witam,

 

Każdy Autoryzowany Instalator przy wycenie kosztów zakupu urządzenia grzewczego marki Buderus, wykorzystuje cennik znajdujący się na naszej stronie internetowej: https://www.buderus.com/pl/pl/informacje/aktualnosci/nowy-cennik/. Nie posiadamy tabeli rabatów, więc ostateczna cena zależy od umowy z Autoryzowanym Instalatorem. Jeżeli jest Pan zainteresowany zakupem urządzenia grzewczego naszej marki zachęcam do bezpośredniego kontaku z jednym z naszych autoryzowanych Instalatorów. Kontakt do nich można znaleźć na stronie http://www.buderus.pl. Znajduje się tam wyszukiwarka na podstawie miejsca ich lokalizacji. Możliwy jest również kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta (BOK) tel. 801 777 801 lub poprzez formularz kontaktowy: http://www.buderus.pl/kontakty/formularz-kontaktowy.html.

Chętnie odpowiem na ewentualne pytania.

 

Pozdrawiam,

________________________________

Konsultant marki Buderus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...