bronson90 17.01.2018 11:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2018 Witam serdecznie. Miałem rekuperacji nie robić ale jak to zwykle wychodzi, jak jest się bliżej decyzji to się zdanie zmienia Dałem w kilka miejsc do wyceny instalacje rekuperacji do mojego domku (115m2). Wkleje Wam kilka opcji, liczę na pomoc w wyborze bo mam z tym nie lada problem a nie mam żadnego doświadczenia. Z góry dziękuję za pomoc. Brink excellent 180 Chigo AB-HRV-350P - najtańszy ze wszystkich WANAS 250 Klimor KCX300 Ekozefir RK350UPE 1.8 RekuEko 380JS Ventia Rego 300VE Niektóre z nich mają nagrzewnice, niektóre nie. Czy poza minusem w postaci większego zużycia energii są jakieś korzyści? Który byście polecili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pytajnick 18.01.2018 18:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2018 Witaj.Ja też dopiero "brodzę" w tym temacie, ale na pierwszy rzut oka widzę, że centrale o których piszesz, mają duży r'ozstrzał' wydajności a ciężko jest porównywać cenowo maszynę 180 z 380m3/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
michalck81 18.01.2018 19:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2018 Użytkuję od ponad roku brinka 180 i złego słowa nie mogę powiedzieć. Tyle, że u mnie jet zamontowany w domu w pomieszczeniu technicznym. Jeśli tylko wystarczy ci jego wydajność to bierz z zamkniętymi oczami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bronson90 18.01.2018 20:47 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2018 Teraz do zastanowienia doszły jeszcze: Onyx Dream 400 - 13200 na gotowo Mistral smart 300 - 14 000 Aeris NEXT 350 - 14 600 U mnie centralka też będzie zamontowana w ciepłym pomieszczeniu - w pralni. Zbyt duży wybór, człowiekowi się miesza wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania