SzukamPieca 24.01.2018 09:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2018 Dzień dobry:) Zastanawiam się nad wyborem pieca do nowego domu. Dom jest zbudowany z betonu komórkowego 500, ocieplony- ściany 15 cm, podłogi 10 cm, strop 8 cm. Okna 3 szybowe, 6-komorowe, podobno ciepłe. Mam dostęp do drewna i węgla, dlatego szukam takiego pieca, nie wiem jednak, jaką moc wybrać, spalanie pewnie od góry. Zależy mi na ekonomicznym rozwiązaniu, dom na dole ma około 65 m2, strych jest nieużytkowy. Myślałam o zrobieniu pieca na zamówienie, podpowiedzcie proszę, jakie pytania zadać wykonawcy? Trochę jestem zielona w tym temacie, boję się podjąć złą decyzję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jajmar 24.01.2018 12:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2018 Dzień dobry:) Zastanawiam się nad wyborem pieca do nowego domu. Dom jest zbudowany z betonu komórkowego 500, ocieplony- ściany 15 cm, podłogi 10 cm, strop 8 cm. Okna 3 szybowe, 6-komorowe, podobno ciepłe. Mam dostęp do drewna i węgla, dlatego szukam takiego pieca, nie wiem jednak, jaką moc wybrać, spalanie pewnie od góry. Zależy mi na ekonomicznym rozwiązaniu, dom na dole ma około 65 m2, strych jest nieużytkowy. Myślałam o zrobieniu pieca na zamówienie, podpowiedzcie proszę, jakie pytania zadać wykonawcy? Trochę jestem zielona w tym temacie, boję się podjąć złą decyzję. Słabe ocieplenie budynku 15cm to licho a 8cm strop to wręcz tragedia i niezgodne z projektem. Nie chcesz złych decyzji to zmień sposób ogrzewania z węgla na inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość mtdeusz 24.01.2018 14:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2018 ŻADNEGO!!!Bez bufora nawet kocioł 5kw będzie za duży.Gaz lub prąd.POD ŻADNYM POZOREM KOTŁA NA DREWNO I WĘGIEL BEZ BUFORA!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania