passioht 11.02.2018 22:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2018 Na wstępie witam wszystkich!W skrócie, mój ojciec przekazał mi w darowiźnie 30 arów działki rolnej. Działka ma III klasę ziemi a ja nie jestem rolnikiem, gmina nie ma tam również MPZP czyli nie jest możliwe abym tam się wybudował. Działka ma dostęp do drogi jak również graniczy z działką taty na której są media. Zastanawiam się czy jest możliwość aby mój ojciec (rolnik) mógł wybudować dom powiedzmy że dla siebie na działce która należy do mnie? Bo już innego wyjścia na ominięcie tych durnych ustaw nie widzę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Slawko123 12.02.2018 06:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 (edytowane) może, jako zabudowa siedliskowa, ale musi być jej właścicielem. poczytaj ustawę o ochronie gruntów rolnych i lesnych, szczególnie art7 punkt 2a Edytowane 12 Lutego 2018 przez Slawko123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
passioht 12.02.2018 08:52 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 A czy jest np. taka możliwość abym użyczył lub wydzierżawił tą działkę ojcu po to żeby mógł on wybudować tam dom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania