MarsjaninBielsko 14.02.2018 19:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2018 Cześć, jakiś czas temu poszukiwałem firmy która dostarczy mi okna oraz wykona ich montaż na terenie Bielska-Białej. Wybrałem ostatecznie firmę Albud z Bielska ze względu na kompleksową ofertę. Firma przystąpiła do działania, okna zostały wymienione jednakże w pewnym momencie wykonania, montaż wzbudził moje wątpliwości. Posiłkowałem się wytycznymi ITB, zgłosiłem swoje uwagi do firmy których część została uwzględniona i zaproponowano poprawę wykonania. Jako, że nie mam niestety doświadczenia w tym temacie przedstawiam zdjęcia montażu. Oraz proponowany sposób naprawy przez wyżej wspomnianą firmę. Prosze o informację czy to jest/będzie wobec tego prawidłowe zamontowanie okien po uwzględnieniu poprawek czy może lepiej by zostało tak jak jest? Sposób naprawy zaproponowany przez firmę Albud: - dołożenie dybli montażowych w celu dodatkowego ustabilizowania okna, kotwy pozostaną tam gdzie są - w oknach balkonowych będzie zastosowana lista podparapetowa zamiast poszerzenia, mają zostać zastosowane klocki podporowe. - zostaną wyrównane jedynie brzegi szpalet tak aby możliwe było przyklejenie do równej powierzchni taśm Na niektórych oknach nie widać profili podokiennych gdyż niektóre okna miały nie mieć wewnętrznych parapetów. Dodam, że zdjęcia przedstawiają montaż który nie został zakończony - prace są obecnie wstrzymane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MarsjaninBielsko 14.02.2018 19:08 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2018 Dalsza część zdjęć: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MarsjaninBielsko 14.02.2018 19:16 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2018 jeszcze kilka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania