Gość Arturo72 23.02.2018 00:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2018 Nie od pierwszych dni,tylko po niemal roku.Roku,katowania jednostki samym nadmuchem przy rozgrzewaniu domu.To raz.Dwa,wadliwy był tylko wentylator.Dodatkowo wymieniono całą płytę główna jednostki zewnętrznej,cała elektronike.Przy okazji.Ale ,że firma dba o klienta-wymienia cała jednostkę.Pokaż mi taki serwis.W Panasie-o ile taki serwis w Polsce istnieje A awarie zdarzają się zawsze;Kwestia czasu. Ja też miałem nowy dom i też "katowalem" no i ? No i pompa działa dalej bez zarzutów...tak samo jak 5 lat temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JTKirk 23.02.2018 05:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lutego 2018 ???????? Wymiana całego agregatu świadczy o nieopłacalności, bądź technicznej trudności jego naprawy. Źle to wróży na przyszłość. Widzę to tak samo... Można chwalić swojego producenta za serwis, ale na pewno byłbym mocno zaniepokojony..Te szczegóły które później piszesz sprawiają, że niepokój jest tylko większy...niestety A takich którzy pamiętają wątki węglowe z twoim aktywnym udziałem jest tutaj więcej - tutaj akurat zgadzam się z tym co Arturo napisał wcześniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.