czesio000 22.03.2018 08:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Marca 2018 W Styczniu nabyłem piłę graphity i okazałą się złomem Najpierw rozleciał się rozrusznik Po trzech tygodniach wymienili mi na nowy model. Po uruchomieniu okazało się że olej do smarowania łańcucha smaruje łańcuch i dodatkowo wycieka spod zębatki i smaruje spodnie i buty (ogromna plama oleju) Po oddaniu do serwisu po ponad dwóch tygodniach wróciła z powrotem z tą samą usterką. Czy w tym serwisie po naprawie nie sprawdza się naprawianego sprzętu.?? Trzeci raz przyjechał po nią kurier i przebywa nadal w serwisie. Po Telefonie do serwisu (zostałem potraktowany jak natręt). Gość każe mi czekać trzy tygodnie cierpliwie . Pytam czy ja ja kupiłem piłe czy kosiarkę do trawy ponieważ okres wycinki drzew już sie zakończył?? Sam nie wiem co mam teraz robić dalej ponieważ w tej firmie nie zależy na kliencie. To jest jakaś dziadoska firma. Nie polecam gratów tej firmy bo większość czasu zamiast nimi pracować to spędzą w serwisie. Pozdrawiam ,,okropnie " zadowolony klient !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.