jankes789 23.10.2017 07:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2017 Nikt nie użytkuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
funky_koval 23.10.2017 09:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2017 Użytkują ,użytkują tyle że nie chce się nikomu pisać .Jak by źle działał to by napisali.Wsród znajomych kilku ma taki kociołek ,jeden ostatnio wymieniał 10 letnią berete .Powiedział mi tylko że lepiej współpracowała z instalacją .Ma kominek solary i nie wiem co tam jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
polcad 05.12.2017 21:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2017 Czy Ktoś z Was użytkuje Termet EcoCondens Silver 20 kocioł kondensacyjny jednofunkcyjny ? Proszę o opinie bo jestem przed zakupem kotła. Szczerze odradzam wszystko co Termetowe. Kupilem ten piec o ktory pytasz. Piec jak piec. Ale serwis panie to jest cyrk!!! Od miesiaca nie mogę uruchomić pieca. Pierwsze uruchomienie ma przeprowadzić serwis, nie moge tego zrobic sam. Chociaz pierwsze uruchomienie sprowadza sie do wlozenia wtyczki do gniazdka. Obdzwonilem wszystkich serwisantow. ZADEN nie chce przyjechac. Gosc, ktyry ma jakieś 12km mowi, ze on " w te stronę nie jeździ". Inny ma 2-miesieczna kolejke. Za "przeskoczenie " kolejki chce 500zl. ahh, pierwsze uruchomienie jest "darmowe", ale dojazd pokrywa klient. Zgadnijcie ile kosztuje dojazd 24km? - czterocyfrowa sumka! No ale uruchomienie jest darmowe! Mieszkam 6km od Wawy i nikt z Wawy nie chce przyjechać bo to za daleko. Pisalem do Termetu.. Zlewaja mnie. Zostalem z piecem za parę tysiaków, którego nie moge używać. A dlaczego? Wyjaśnił mi to w końcu jeden z instalatorów. Firma Termet limituje liczbę serwisantów. Termet chce mieć w danym województwie np 50 serwisantow i zeby wpuscic nowego serwisanta to jeden z tych 50 musiałby umrzeć. Serwisanci Termetu tworza w pewnych rejonach swego rodzaju mafie. Ponieważ nie ma konkurencji sa zmowy cenowe. Nie zainstalujesz i nie wyserwisujesz pieca w normalnych cenach. Obecnie jestem w kontakcie z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Chce piec zdemontować i obciążyć Termeta kosztami. Zastanow sie. Piec moze i tani, ale co zrobisz jak sie zepsuje? To jest ważniejsze niz cena zakupu. Termet przejął od zachodu najbardziej chamskie metody skubania klienta. Uwierz mi, w ciagu ostatniego miesiąca przeszedłem z ta firma więcej niz przez cale zycie z wszystkimi poprzednimi piecami razem wzietymi innych firm. A piec ciągle nieuruchomiony. Nie chce mi sie myśleć co będę musiał przejść kiedy sie zepsuje w srodku zimy przy -20stopniach. Nie wiem gdzie mieszkasz, ale sprawdź jak działa serwis w twojej okolicy. To jest ważniejsze niz cena pieca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pello 06.12.2017 12:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2017 (edytowane) Czy Ktoś z Was użytkuje Termet EcoCondens Silver 20 kocioł kondensacyjny jednofunkcyjny ? Proszę o opinie bo jestem przed zakupem kotła. Ja użytkuję - u siebie w domu. Od sierpnia tego roku. Tylko że w wersji dwufunkcyjnej. Jak na razie bez jakichkolwiek problemów. Serwis - pierwsze uruchomienie - bez uwag. Serwis się stawił po 3 godzinach od telefonu. Zapłaciłem 20 zł. kosztów dojazdu. Ale to było w sierpniu..... Pzdr Edytowane 6 Grudnia 2017 przez Pello Rozwinięcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
polcad 09.12.2017 19:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2017 Ale to było w sierpniu..... Ale jak się popsuje to będzie luty i -20 stopni. Ciekawe ile wtedy będzie kosztowało przeskoczenie kolejki? Uruchamiałem w ciągu ostatnich dwóch miesięcy trzy piece. Każdy innej firmy. I tylko z Termetem byl problem. Reszta może nie tak jakbym sobie tego życzył, ale bez takich cyrków jak z termetem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
coulignon 11.12.2017 11:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2017 Silver odpalony. Na plus - cichutki, oraz że dołożenie pogodówki kosztuje 90 zł za czujnik temp. zewn. Nie trzeba dokupować żadnego dodatkowego sterownika etc. Minusów na razie brak. No ale ciężko się ich spodziewać po 3 dniach eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CichyKarol 27.02.2018 10:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2018 Ja mam kocioł naszej polskiej marki Termet. U mnie dobrze się sprawuje i na szczęście jeszcze nigdy nie potrzebowałem pomocy serwisantów. Ile osób, tyle opinii. Ja uważam, że warto wybrać. Łatwa obsługa, ceny też nie są wygórowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
janusz_21 27.02.2018 13:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2018 Mam jednofunkcyjny i nie powiem złego słowa, prosty w obsłudze, niezawodny jak do tej pory. Polecam, jak na razie serwis ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tuhajbej 27.02.2018 15:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2018 Dwufunkcyjny termet w zabudowie mam od czterech lat. I nawet nie wiem, że jest - bo go nie widzę i nie słyszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
polcad 10.03.2018 19:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Marca 2018 Silver odpalony. dołożenie pogodówki kosztuje 90 zł za czujnik temp. zewn. Ten czujnik kosztuje 3zl. Tylko Termet żeruje na jeleniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JD1719512917 10.03.2018 21:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Marca 2018 Szczerze odradzam wszystko co Termetowe. Kupilem ten piec o ktory pytasz. Piec jak piec. Ale serwis panie to jest cyrk!!! Od miesiaca nie mogę uruchomić pieca. Pierwsze uruchomienie ma przeprowadzić serwis, nie moge tego zrobic sam. Chociaz pierwsze uruchomienie sprowadza sie do wlozenia wtyczki do gniazdka. Obdzwonilem wszystkich serwisantow. ZADEN nie chce przyjechac. Gosc, ktyry ma jakieś 12km mowi, ze on " w te stronę nie jeździ". Inny ma 2-miesieczna kolejke. Za "przeskoczenie " kolejki chce 500zl. ahh, pierwsze uruchomienie jest "darmowe", ale dojazd pokrywa klient. Zgadnijcie ile kosztuje dojazd 24km? - czterocyfrowa sumka! No ale uruchomienie jest darmowe! Mieszkam 6km od Wawy i nikt z Wawy nie chce przyjechać bo to za daleko. Pisalem do Termetu.. Zlewaja mnie. Zostalem z piecem za parę tysiaków, którego nie moge używać. A dlaczego? Wyjaśnił mi to w końcu jeden z instalatorów. Firma Termet limituje liczbę serwisantów. Termet chce mieć w danym województwie np 50 serwisantow i zeby wpuscic nowego serwisanta to jeden z tych 50 musiałby umrzeć. Serwisanci Termetu tworza w pewnych rejonach swego rodzaju mafie. Ponieważ nie ma konkurencji sa zmowy cenowe. Nie zainstalujesz i nie wyserwisujesz pieca w normalnych cenach. Obecnie jestem w kontakcie z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Chce piec zdemontować i obciążyć Termeta kosztami. Zastanow sie. Piec moze i tani, ale co zrobisz jak sie zepsuje? To jest ważniejsze niz cena zakupu. Termet przejął od zachodu najbardziej chamskie metody skubania klienta. Uwierz mi, w ciagu ostatniego miesiąca przeszedłem z ta firma więcej niz przez cale zycie z wszystkimi poprzednimi piecami razem wzietymi innych firm. A piec ciągle nieuruchomiony. Nie chce mi sie myśleć co będę musiał przejść kiedy sie zepsuje w srodku zimy przy -20stopniach. Nie wiem gdzie mieszkasz, ale sprawdź jak działa serwis w twojej okolicy. To jest ważniejsze niz cena pieca. Pamiętaj serwisy są zewnętrznymi firmami a to tylko ludzie. To samo można powiedzieć o serwisie Kospela, jeden się umówił ze mną na wizytę w listopadzie 2017 dziś mamy marzec 2018 i dalej go niema, dobrze że zrobiłem też telefon do drugiego serwisanta a tu jak umówiona godzina do dokładnie jak w zegarku jeszcze przeprosił ze długo usuwał usterkę. Ostatnio potrzebowałem czujnik przepływy (jak mrozy były) to mi po godzinach punkt obsługi otwarli i sprzedali więc jeszcze raz pamiętaj że serwis to ludzie. A Termet to najlepiej wykonane piece jakie są dostępne na rynku i nie muszą się reklamować jak te inne firmowe badziewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
coulignon 11.03.2018 07:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2018 Ten czujnik kosztuje 3zl. Tylko Termet żeruje na jeleniach. Wiesz, kocioł w kosztach produkcji to koszt 800 zł.ja dałem za niego 3000. Powinni sprzedawać po kosztach żeby "nie żerować na jeleniach"? Jak dla mnie cena za czujnik akceptowalna. Jakby kosztował 400 zł to najpierw podpiął bym czujnik PT100 żeby zobaczyć czy przypadkiem się nie sprawdzi. A tak nie chciało mi się eksperymentować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
polcad 19.03.2018 13:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2018 >Pamiętaj serwisy są zewnętrznymi firmami a to tylko ludzie. Zgadzam sie. Tylko, ze tego problemu nie mam z serwisami innych firm. Przynajmniej nie w takiej skali.I zgadzam sie co do piecy. Sa tak samo dobre jak każdy inny.Tylko zwracam uwagę, ze to drogie urządzenie. Nie da się go wymienić, tak jak żarówki, kiedy sie popsuje. Serwis w tym przypadku jest bardzo wazny.Ważniejszy niz sam piec. Planujac piec gazowy, ktorejkolwiek firmy, zaplanuj plan awaryjny. Musisz miec awaryjne zrodlo cieplej wody i ogrzewania.Wez zasobnik z mozliwoscia zalozenia grzalki elektrycznej. Moze tez kominek....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
przemo1 19.03.2018 16:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Marca 2018 (edytowane) Pamiętaj serwisy są zewnętrznymi firmami a to tylko ludzie. To samo można powiedzieć o serwisie Kospela, jeden się umówił ze mną na wizytę w listopadzie 2017 dziś mamy marzec 2018 i dalej go niema, dobrze że zrobiłem też telefon do drugiego serwisanta a tu jak umówiona godzina do dokładnie jak w zegarku jeszcze przeprosił ze długo usuwał usterkę. Ostatnio potrzebowałem czujnik przepływy (jak mrozy były) to mi po godzinach punkt obsługi otwarli i sprzedali więc jeszcze raz pamiętaj że serwis to ludzie. A Termet to najlepiej wykonane piece jakie są dostępne na rynku i nie muszą się reklamować jak te inne firmowe badziewa. Niby nie muszą, ale takie zachowanie serwisu autoryzowanego wpływa negatywnie na postrzeganie marki producenta. I co ci z tego, że kupisz dobrze wykonany kocioł, jak w potrzebie masz kłopot z serwisem. Dla mnie to argument na nie przy wyborze kotła, tym bardziej, że polcad napisał, że prosił też o pomoc w organizacji montażu kotła bezpośrednio producenta. Dramat. Edytowane 19 Marca 2018 przez przemo1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
alex_ 06.10.2018 18:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Października 2018 Witam, W Castoramie jest w sprzedaży następujący Termet: https://www.castorama.pl/produkty/instalacja/technika-grzewcza-i-ogrzewanie/kotly-piece/kotly-gazowe/kociol-termgas-condens-sterownik.html Potrzebuję kotła do CWU i CO, na ile jest godny uwagi? Instalacja już istnieje jakiś dłuższy czas (dobre 13), zasobnik Galmeta działa, a ostatnio jeden handlowiec stwierdził, że jego żywotność jest przekroczona, wobec tego zaraz padnie. Kwestia taka, czy kupić ten wynalazek - wychodząc z założenia, że nie położę 10tys za piec, a woda ciepła się przyda dziękuję za poradę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
polcad 05.12.2018 17:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2018 (edytowane) No i stało się. Piec się popsuł. Ledwo rok minal od zainstalowania. Podobno to może być pompka (wersja jednego fachowca) wentylator (ver. drugiego). Jest środek zimy i minus 15 stopni na zewnątrz.Wiecie co odpowiedział serwis? Przyjadą w styczniu bo nie maja terminów. Ktos inny ma terminy styczeń. Ale ma tez terminy "ekspresowe", które kosztują 500zl.Inny serwisant byl wielce zdziwiony, ze ja do niego dzwonie. Przecież piec jest Termet, a serwisant to ma swoja własna firmę i czemu ja do niego dzwonie a nie do Termetu??? W gwarancji rzeczywiście mam wpisane jak wól "gwarantem jest Termet". Jest oczywiście dołączona do gwarancji długa lista serwisantów, gość do którego dzwoniłem jest na tej liście, ale nie przyjedzie bo nie chce serwisować pieców Termet. On mówi, ze ma umowę z Termetem, ze może te piece serwisować, ale przecież on nie "musi". No i technicznie rzecz biorąc ma racje.Dzwoniłem do Termetu. Ale Termet mnie olał i kazał dzwonić do firm zewnętrznych. Obdzwoniłem wszystkich i najwcześniej w styczniu przyjadą. Przyjadą tylko obejrzeć, a czy go naprawia, kiedy ściągną czesci, itd... Moze do następnej zimy. Serwis Termet działa jak mafia. A firma Termet ta mafia zarządza. Termet to złom.Jako, ze mam jeszcze rękojmię, to będę żądał zwrotu pieniędzy. Nigdy więcej nie kupie pieca Termet.Az musiałem wam o tym napisać. Edytowane 5 Grudnia 2018 przez polcad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bronson90 05.12.2018 18:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2018 Czyli potwierdza się to, co wczesniej przeczytałem o serwisie tych kotłow jak stałem przed wyborem kotła do siebie. Ja bym wymienił pompkę na własny koszt, olal ich coroczne przeglady i miał nadzieję, że nic więcej się nie zepsuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
polcad 05.12.2018 20:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2018 Ktos ma jakis dobry szablon pisma jakie trzeba wyslac do sklepu powolujac sie na rekojmie?Dochodzi demontaz starego i montaz nowego pieca. W pierwszej kolejnosci chce zwrotu pieniedzy, w drodze wyjatku wezme drugi piec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dancos 21.12.2018 11:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2018 Również odradzam kotły firmy termet. Serwis jest beznadziejny i mało go interesuje co dzieje się z ich produktami po zakupie. Najważniejsze piec sprzedany kasa się zgadza i tyle. Jestem posiadaczem od miesiąca termet ecocondens gold plus. Po zamontowaniu - pierwszy rozruch przez serwisanta. Zjawił się za trzy dni. Pięć minut wszystko trwało, włożył sondę w komin, uznał, że nic nie będzie kombinował i 200 zł skasował. Miał być rozruch darmowy, jedynie koszt dojazdu 30 kilometrów w obie strony hmm..... Widocznie Panu serwisantowi auto pali 15 litrów na 10 kilometrów, więc by się zgadzało 45 litrów około 200 zł. Po kilku dniach piec nie działa. Wyświetla się błąd. Dzwonię do serwisu i otrzymuje kontakty do najbliższych serwisantów. Najwcześniej w piątek - dzwonię w poniedziałek!!!!!!! Mówię że nie mam ogrzewania, piec nie pracuje a jest mróz na zewnątrz i mam niemowlę w domu i mógł by Pan przełożyć bo to jest pilniejsze. On na to : ale ja mam same takie usterki gdzie piec kompletnie nie działa. Ja się nie rozdwoje. Nic, pojechałem i kupiłem cztery nagrzewnice i grzeje dom prądem. Doczekalismy piątku i przyjeżdża arogancki tłusty serwisant. Jakoś zdołał wyjść z samochodu. Okazało się, że nie było gazu bo zawiesiła się membrana w skrzynce. Dwie minuty pracy , tydzień czekania 150 zł za usługę. Dlaczego tak drogo? Bo to nie moja broszka w skrzynce. Do gazowni proszę na drugi raz dzwonić. Zresztą to oderwałem się od roboty, więc musiałm sobie odbić. Szczery do bólu. Dzwonię do serwisu poraz kolejny aby zapytać ile kosztuje pierwszy rozruch : To zależy. Jak trzeba napełnić układ itp to nawet 200 zł. Ale jak jest wszystko gotowe to tylko koszt dojazdu. Więc opowiadam, że miałem wszystko przygotowane i serwisant skasował 200 zł. Pan orzekł : nic nie poradzę, serwisanci sami decydują ile należy się za usługę. Jeszcze wróciłem do tematu braku ogrzewania przez prawie tydzień ( pomijając, że nie była to usterka pieca) Również powiedział że nie mają na to wpływu i w tym okresie jest dużo pracy. Zapytałem gdzie mogę zgłosić skargę i niezadowolenie : Pan się zaśmiał i anemicznym głosem podał adres email. Odradzam produktów firmy termet!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Purrfect 29.12.2022 12:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2022 Niestety dostaliśmy ten piec w pakiecie od dewelopera. Sami raczej nie wpadlibyśmy na taki genialny pomysł żeby kupić piec Termet. Wystarczy spojrzeć na opinie w necie.Po 8 miesiącach od wprowadzenia wezwaliśmy serwisanta Termet na przegląd. Wszystko było ok, ale wydawało nam się, że tak trzeba. Pan go wyczyścił, poinformował nas, że piec pracował w trybie serwisowym i ustawi nam go dobrze. Po tym jego ustawieniu piec chodził jak młot udarowy, aż się ściany trzęsły. Pan serwisant nie raczył się oczywiście pojawić. Powiedział tylko mężowi co ma kliknąć żeby przywrócić poprzednie ustawienia. Piec przestał hałasować za to spadało ciśnienie wody i pojawiały się błędy E04 i E05. Serwisant nadal nas zbywał. Kazał podpompować wodę i twierdził, że tak ma być. Po kilku dniach piec przestał grzać. Pech chciał, że przed samymi świętami. Nasz ulubiony serwisant ma urlop i każe nam jechać do sklepu, kupić czujnik i samemu wymienić. On powie jak przez telefon. Po rozkręceniu obudowy okazało się, że piec jest cały w środku zalany. Podczas tych wstrząsów pękł plastik przy rurce doprowadzającej wodę i trzeba wymienić pół pieca. Części nie ma, serwisant ma nas w nosie, od tygodnia grzejemy się kominkiem i klimatyzacją. I wygląda na to, że jeszcze trochę poczekamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.