Zochna 27.09.2004 20:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Września 2004 witam .. chcialam sie przedstawic : Zochna jestem i na poczatku drogi "budowlanej" jestem... Wlasnie finalizuje zakup dzialki i jestem szczesliwa i troche przerazona... Budowac nie budowac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tompia 27.09.2004 20:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Września 2004 Cześć Zochna Ja tez jeszcze nie zacząłem chociaż działka juz jest i czeka. Pewnie wystartujemy z budową na wiosnę 2005. O niczym innym ostatnio nie myśle. Ciągle studiuję pisma, dyskutuję z kolegami, oszaleć można. Ciekawe czy to juz początek tego szlaństwa Pozdrawiam Tompia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tompia 27.09.2004 20:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Września 2004 Ale oczywiście budować! Ja juz jestem zdeterminowany ))) Żeby jeszcze tylko pieniądze były..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirek_gdynia 29.09.2004 10:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Września 2004 witam .. chcialam sie przedstawic : Zochna jestem i na poczatku drogi "budowlanej" jestem... Wlasnie finalizuje zakup dzialki i jestem szczesliwa i troche przerazona... Budowac nie budowac ? ZOCHNA - serdecznie zapraszam do wizyty w Grupie Trójmiasto i Okolice. Wejdź w menu w opcję "Klub Budujących" a następnie w "Grupa Trójmiasto i Okolice". Jest nas cała banda budujących w okolicach 3City. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Zochna 01.10.2004 17:33 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2004 Dzieki Markus, juz zagladam. Ja jeszcze niedoswiadoczony budujący jestem - ale chętnie dołączę do klubu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania