bishnugupta 17.04.2018 13:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2018 Aplikacja Loxone Smart Home działała dobrze, gdy mój iPad Pro był zainstalowany na iOS 10. Jednak po uaktualnieniu do iOS 11.3 teraz, gdy otwieram aplikację, zawiesza się tylko na starcie. Jakieś rozwiązanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pol102 17.04.2018 20:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2018 Pisać do producenta. Najlepszymi testerami aplikacji są użytkownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.