creative_21 02.05.2018 17:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Maja 2018 (edytowane) Witam jak zrobić sterowanie roletami niedrogo, a funkcjonalnie aktualnie jestem na etapie elektryki więc jeszcze wszystko przede mną chciałbym jakieś takie sterowanie żeby nie ciągało mi prądu podczas gdy jest nieużywane dom z użytkowym poddaszem chciałbym aby wyglądało to mniej więcej tak *przełącznik góra dół był przy każdej rolecie*zamykanie wszystkich rolet razem na górze *zamykanie wszystkich rolet razem na dole*zamykanie wszystkich rolet np. gdy wychodzę z domu dzięki za pomoc i porady Edytowane 2 Maja 2018 przez creative_21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MarceliLBN 03.05.2018 05:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Maja 2018 Najlepszym rozwiązaniem dającym o wiele więcej możliwości konfiguracji sterownia niż kolega wspomniał będzie wyposażenie rolet w siłowniki z wbudowanym modułem radiowym. Nie wiem czy można wklejać linki bezpośrednio na forum aby nie podpaść? ale dla przykładu takie oto rozwiązanie ja zastosowałem u siebie dla 12 rolet.https://mobilus.pl/mobilus-products/mobilus-tubular-motors/silowniki-mobilus-m35/mobilus-m35-ers/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
creative_21 04.05.2018 16:03 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Maja 2018 jak to działa każda roleta ma modłuł radiowy który pobiera cały czas prąd ? jakoś by mi to nie pasowało wolę z rolet kable pociągnąć w jedno miejsce i z tamtąd sterować ktoś coś ma sprawdzonego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania