Młodyy 15.05.2018 18:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Maja 2018 (edytowane) Witam Panowie, jestem laikiem w temacie budowlanym wiec z góry proszę o wyrozumiałość. Kupiłem garaż jeden z sześciu w szeregu budowany w latach 70 tych. Widziałem że podłoga jest trochę popekana ale na pierwszy rzut oka nie było tragedii. Dzisiaj chciałem ja nawiercic kolkami 6mm żeby ustalić górny punkt dla wylewki samopoziomującej dla wyrównania chciałem wylać pare mm a na to miał iść gres techniczny płytki 30x30. W kilku miejscach zobaczyłem że podłoga sie rusza i tak o to za pomocą śrubokręta "skulem" całą podłogę. Wszystko odchodzilo płatami. Teraz chciałem sie zapytać jak najlepiej zrobić dalej. Myślałem o wybraniu około 15 cm i zamówieniu około 3 kubikow w gruszce. Aby to było równo myślałem o dwóch profilach zamkniętych przywierconych do ściany lub katownikach żeby po niej poprowadzić łate. Czy taka wylewke trzeba zbroic ? Jeśli tak to czym. Poniżej zdjęcia z placu boju. Pozdrawiam PS. Pod tą wylewką gdzie nie gdzie jest jakiś beton a gdzie nie gdzie sam piach jedynie kanał murowany z cegieł. Edytowane 15 Maja 2018 przez Młodyy Dodanie załącznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jnow1 15.05.2018 20:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Maja 2018 To dla Ciebie lekturahttps://muratordom.pl/budowa/fundamenty/podoga-na-gruncie-krok-po-kroku-aa-5yyv-RLRu-k1f9.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania