rudzikowa 26.06.2018 19:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2018 (edytowane) Cześć! Jakiś czas już obserwuje to forum, które jest skarbnicą wiedzy i przyszedł czas żebym napisała mój pierwszy samodzielny wpis Od razu przyznam się bez bicia, że jestem laikiem budowlanym, chociaż czytając to forum trochę się podszkolilam. Jednak jest jak mówią - im mniej wiesz, tym lepiej śpisz, bo jeszcze jakiś czas temu nie wiedziałam w ogóle co to są dylatacje. Teraz wiem.... i dodatkowo dowiedziałam się, że przy ogrzewaniu podłogowym te dylatacje mają wpływ na ułożenie płytek, co będzie bardzo bardzo trudne w naszym przypadku gdyż mamy płytki imitujące panele 16 x 100 cm i chcemy je ułożyć w cegiełkę... Z tego co zdażyłam przeczytać to dylatacje powinny wypadać na fugach, gdzie zamiast fugi powinno się dać silikon, tylko w takim wypadku musielibyśmy te płytki ciąć w dziwnych miejscach a chcieliśmy mieć efekt jednolitej podłogi. Co w takim wypadku? Czy jakieś maty specjalne trzeba zakupić, które są bardzo drogie, czy sa jakieś inne rozwiązania? Załączam schemat naszych dylatacji w załączniku Bliźniak jest zakupiony od dewelopera, więc nie mieliśmy wpływu na ich rozmieszczenie Prosze pomóżcie! Edytowane 26 Czerwca 2018 przez rudzikowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania