ttmodel 15.07.2018 16:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lipca 2018 Z problemem nie poradził sobie duży autoryzowany serwis z okolic Wwa. 2 tygodnie temu zauważyłem, że woda cwu raz leci ciepła raz chłodna. Zgłoszone do serwisu, zrobione: - czynności serwisowe - co roczne, czyszczenie sprawdzanie itp., - czyszczenie wymiennika cwu, - podmiana: wymiennika cwu, czujników temperatury (kocioł, cwu), czujnik przepływu, regulator - płyta główna, Niestety powyższe (a są to wszystkie elementy odpowiedzialne na sterowanie cwu) nie podziałało. Piec moduluje od 35 do 55 stopni na nastawie 2, gaśnie palnik, ale nie kran. Nic w instalacji się nie zmieniło. Przy "pełnym" przepływie 12l/min umie utrzymać temperaturę. Po nocy stania (4-5 godzin), pierwsza kąpiel - woda ma stałą temperaturę. Serwis radzi czyszczenie "wężownicy". Niestety z powodu prawidłowego działania na pełnym przepływie i po kilku godzinach stania, nie wierzę w to. W zeszłym roku był wymieniany silnik pompy, który popsuł się niecałe 2 mc po gwarancji - niestety starałem się o uznanie w ramach gwarancji, niestety Państwa odpowiedź była bardzo nieelegancka, a wręcz chamska - oskarżyliście mnie, że sam ją popsułem mimo chęci oddania starej pompy do ekspertyzy. W lipcu zeszłego roku rozmawiałem z Państwa Konsultantem w sprawie przedłużenia gwarancji, miły Pan odwiódł mnie od tego, wymieniając elementy, które się nie psują - pompa miała być wieczna. Ha Ha Ha Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/239793-vitodens-100w-b1ka-problemy-z-cwu-auoryzowany-serwis-nie-da%C5%82-rady/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 20.07.2018 06:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lipca 2018 Zapraszam do skorzystania z usług serwisu fabrycznego, który będzie w stanie zdiagnozować i usunąć opisaną usterkę. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/239793-vitodens-100w-b1ka-problemy-z-cwu-auoryzowany-serwis-nie-da%C5%82-rady/#findComment-7557226 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ttmodel 23.07.2018 08:14 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2018 Przykro mi, ale firma która robi od 3 lat serwis pieca to tzw VSG czyli: "Firma będąca bezpośrednim zapleczem Serwisu Fabrycznego, posiadająca najwyższe uprawnienia serwisowe." Nie jest to normalne, że w tak krótkim czasie są takie problemy z piecem, a Państwa fabryczny serwis ogranicza się do wymieniania "modułów" i na oślep szukając przyczyn. Sąsiedzi z bliźniaczych inwestycji powoli też zaczynają mieć problemy z Państwa piecami. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/239793-vitodens-100w-b1ka-problemy-z-cwu-auoryzowany-serwis-nie-da%C5%82-rady/#findComment-7558148 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 23.07.2018 09:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2018 Dla tego jeszcze raz polecam skorzystanie z usług serwisu fabrycznego (pracowników firmy Viessmann). Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/239793-vitodens-100w-b1ka-problemy-z-cwu-auoryzowany-serwis-nie-da%C5%82-rady/#findComment-7558187 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ttmodel 26.07.2018 13:30 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lipca 2018 Rozumiem, że umówienie z Państwa serwisem odbywa się przez infolinię? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/239793-vitodens-100w-b1ka-problemy-z-cwu-auoryzowany-serwis-nie-da%C5%82-rady/#findComment-7559493 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 26.07.2018 13:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lipca 2018 Witam, proszę wejść TUTAJ. Do wyboru jest albo infolinia, albo znalezienie najbliższego serwisu fabrycznego w Twojej okolicy - na stronie znajduje się baza firm. Jest jeszcze opcja pomocy online, ale w Twoim przypadku polecałbym jednak kontakt ze specjalistą. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/239793-vitodens-100w-b1ka-problemy-z-cwu-auoryzowany-serwis-nie-da%C5%82-rady/#findComment-7559495 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ttmodel 01.08.2018 12:25 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2018 Nie rozumiem o czym tutaj rozmawiamy, robią ze mnie Państwo "wariata", Firma która robiła ten serwis jest z tej listy i ma najwyższą Państwa autoryzację. Czyli rozumiem, że maksymalna jakość usług świadczonych przez Państw są na poziomie opisanej firmy wcześniej. Nie wspominając o urządzeniach..... Proszę czytać ze zrozumieniem i zastanowić się nad odpowiedzią, a nie wklejać formułki. Podobnie zostałem potraktowany przy próbie zakwalifikowania wymiany pompy opisanej powyżej. Nieładnie z Państwa strony. Nie jest to PROFESJONALNE. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/239793-vitodens-100w-b1ka-problemy-z-cwu-auoryzowany-serwis-nie-da%C5%82-rady/#findComment-7561753 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konsultant Viessmann 02.08.2018 10:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2018 przepraszam za wynikłe nieporozumienie, proszę o sprawdzenie prywatnej wiadomości Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/239793-vitodens-100w-b1ka-problemy-z-cwu-auoryzowany-serwis-nie-da%C5%82-rady/#findComment-7562053 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.