Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Z problemem nie poradził sobie duży autoryzowany serwis z okolic Wwa.

 

2 tygodnie temu zauważyłem, że woda cwu raz leci ciepła raz chłodna.

 

Zgłoszone do serwisu, zrobione:

 

- czynności serwisowe - co roczne, czyszczenie sprawdzanie itp.,

 

- czyszczenie wymiennika cwu,

 

- podmiana: wymiennika cwu, czujników temperatury (kocioł, cwu), czujnik przepływu, regulator - płyta główna,

 

Niestety powyższe (a są to wszystkie elementy odpowiedzialne na sterowanie cwu) nie podziałało.

 

Piec moduluje od 35 do 55 stopni na nastawie 2, gaśnie palnik, ale nie kran.

 

Nic w instalacji się nie zmieniło.

 

Przy "pełnym" przepływie 12l/min umie utrzymać temperaturę.

 

Po nocy stania (4-5 godzin), pierwsza kąpiel - woda ma stałą temperaturę.

 

Serwis radzi czyszczenie "wężownicy". Niestety z powodu prawidłowego działania na pełnym przepływie i po kilku godzinach stania, nie wierzę w to.

 

W zeszłym roku był wymieniany silnik pompy, który popsuł się niecałe 2 mc po gwarancji - niestety starałem się o uznanie w ramach gwarancji, niestety Państwa odpowiedź była bardzo nieelegancka, a wręcz chamska - oskarżyliście mnie, że sam ją popsułem mimo chęci oddania starej pompy do ekspertyzy.

 

W lipcu zeszłego roku rozmawiałem z Państwa Konsultantem w sprawie przedłużenia gwarancji, miły Pan odwiódł mnie od tego, wymieniając elementy, które się nie psują - pompa miała być wieczna.

 

Ha Ha Ha :)

 

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/239793-vitodens-100w-b1ka-problemy-z-cwu-auoryzowany-serwis-nie-da%C5%82-rady/
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi, ale firma która robi od 3 lat serwis pieca to tzw VSG czyli:

 

"Firma będąca bezpośrednim zapleczem Serwisu Fabrycznego, posiadająca najwyższe uprawnienia serwisowe."

 

Nie jest to normalne, że w tak krótkim czasie są takie problemy z piecem, a Państwa fabryczny serwis ogranicza się do wymieniania "modułów" i na oślep szukając przyczyn.

 

Sąsiedzi z bliźniaczych inwestycji powoli też zaczynają mieć problemy z Państwa piecami.

Witam, proszę wejść TUTAJ.

Do wyboru jest albo infolinia, albo znalezienie najbliższego serwisu fabrycznego w Twojej okolicy - na stronie znajduje się baza firm. Jest jeszcze opcja pomocy online, ale w Twoim przypadku polecałbym jednak kontakt ze specjalistą.

 

Pozdrawiam!

Nie rozumiem o czym tutaj rozmawiamy, robią ze mnie Państwo "wariata",

 

Firma która robiła ten serwis jest z tej listy i ma najwyższą Państwa autoryzację.

 

Czyli rozumiem, że maksymalna jakość usług świadczonych przez Państw są na poziomie opisanej firmy wcześniej. Nie wspominając o urządzeniach.....

 

Proszę czytać ze zrozumieniem i zastanowić się nad odpowiedzią, a nie wklejać formułki.

 

Podobnie zostałem potraktowany przy próbie zakwalifikowania wymiany pompy opisanej powyżej.

 

 

Nieładnie z Państwa strony.

 

Nie jest to PROFESJONALNE.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...