Ina83 23.07.2018 00:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2018 (edytowane) Witam,Czy ktoś z Państwa mógłby zamieścić zdjecie jak w pokoju wyglądają „na gotowo” już po malowaniu kratki nawiewu ciepłego powietrza przy kominku z DGP? Interesują mnie kratki montowane na ścianie. Jak to kobiety maja w zwyczaju ciekawi mnie wygląd takich nawiewów. Czy to jest po prostu kratka montowana w ścianie czy dochodzi do tego dodatkowo jakaś obudowa? Czy takie kratki można zdemontować do umycia? U nas jest zamontowana taka „obudowa” z blachy. Nie znam się ale jest to chyba redukcja kanał-kratka? Nie wyglada to estetycznie a kratka jest wąska. Czy jest to prawidłowy sposób montażu? Czy tą blachę można czymś obudować? Pozdrawiam! Edytowane 23 Lipca 2018 przez Ina83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
matiix 24.07.2018 14:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2018 Ja będe zakładał coś takiego :https://polwent24.pl/wentylacja-prowent-anemostat-chrmoniklowy-kcn-125,c166,p772,pl.htmlNie grzeje to pozakręcam i nie ciągnie zapachów z kuchni i salonu.Grzeje odkręcam . Wiem zaraz znajdą się tacy co powiedzą i tak będziesz latal ? nie bo też moge zostawić cały czas otwarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tkaczor123 24.07.2018 16:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Lipca 2018 Ja mam takie coś, można zdemontować do umycia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ina83 25.07.2018 05:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 Ja mam takie coś, można zdemontować do umycia [ATTACH=CONFIG]416682[/ATTACH] Czy przy takiej kratce jest możliwość regulacji siły nawiewu? Można ja np.zamknac jeśli w pokoju jest już za ciepło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania