Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Reklamacja kostki Semmelrock Plato


Recommended Posts

Zakupiłem kostkę Plato firmy Semmelrock, która po okresie zimy zaczęła się rozwarstwiać, a mianowicie odpękuje wierzchnia warstwa, pojawiają się dziury. Jest to proces postepujący, ponieważ z upływem czasu pojawia sie na większej ilości kostek. Zgłosiłam reklamację z tytułu rękojmi do sprzedawcy, oczywiście nie odpowiedział mi w ciągu 14 dni, lecz przyjechał na oględziny w terminie późniejszym wraz z przedstawicielem producenta. Dowiedziałem się że to jest wina kruszywa które zostało dodane do wyrobu, porostu dostawca kruszywa dostarczył im produkt kiepskiej jakości i dlatego jest taki problem.

Niestety otrzymałem odpowiedź że wymienią mi tylko kostkę która jest uszkodzona, ponieważ ta która jest w dobrym stanie może nie pęknie, podobno klienci potem nie zgłaszają już reklamacji, a nawet jak się pojawią dziury to znów wymienią. Nie zgadzam sie na wymianę pojedyńczych sztuk, skoro wiadomo ze cała partia jest wadliwa.Zgodnie z prawem muszą mi wymienić na kostkę która jest w takiej samej kolorystyce oraz barwie. Nie wiem czy są w stanie tak zrobic, nie wyobrażam sobie że będą wymieniać pojedyńcze sztuki - bedzie wtedy efekt zebry ( czy jest to wykonalne nie uszkadzając innych?) Niestety rzecznik praw konsumenta rozkłada ręce.

Czy ktoś miał już taki problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...