janumich 03.09.2018 08:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2018 Zakupiłem kostkę Plato firmy Semmelrock, która po okresie zimy zaczęła się rozwarstwiać, a mianowicie odpękuje wierzchnia warstwa, pojawiają się dziury. Jest to proces postepujący, ponieważ z upływem czasu pojawia sie na większej ilości kostek. Zgłosiłam reklamację z tytułu rękojmi do sprzedawcy, oczywiście nie odpowiedział mi w ciągu 14 dni, lecz przyjechał na oględziny w terminie późniejszym wraz z przedstawicielem producenta. Dowiedziałem się że to jest wina kruszywa które zostało dodane do wyrobu, porostu dostawca kruszywa dostarczył im produkt kiepskiej jakości i dlatego jest taki problem.Niestety otrzymałem odpowiedź że wymienią mi tylko kostkę która jest uszkodzona, ponieważ ta która jest w dobrym stanie może nie pęknie, podobno klienci potem nie zgłaszają już reklamacji, a nawet jak się pojawią dziury to znów wymienią. Nie zgadzam sie na wymianę pojedyńczych sztuk, skoro wiadomo ze cała partia jest wadliwa.Zgodnie z prawem muszą mi wymienić na kostkę która jest w takiej samej kolorystyce oraz barwie. Nie wiem czy są w stanie tak zrobic, nie wyobrażam sobie że będą wymieniać pojedyńcze sztuki - bedzie wtedy efekt zebry ( czy jest to wykonalne nie uszkadzając innych?) Niestety rzecznik praw konsumenta rozkłada ręce.Czy ktoś miał już taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.