Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Zakupiłem kostkę Plato firmy Semmelrock, która po okresie zimy zaczęła się rozwarstwiać, a mianowicie odpękuje wierzchnia warstwa, pojawiają się dziury. Jest to proces postepujący, ponieważ z upływem czasu pojawia sie na większej ilości kostek. Zgłosiłam reklamację z tytułu rękojmi do sprzedawcy, oczywiście nie odpowiedział mi w ciągu 14 dni, lecz przyjechał na oględziny w terminie późniejszym wraz z przedstawicielem producenta. Dowiedziałem się że to jest wina kruszywa które zostało dodane do wyrobu, porostu dostawca kruszywa dostarczył im produkt kiepskiej jakości i dlatego jest taki problem.

Niestety otrzymałem odpowiedź że wymienią mi tylko kostkę która jest uszkodzona, ponieważ ta która jest w dobrym stanie może nie pęknie, podobno klienci potem nie zgłaszają już reklamacji, a nawet jak się pojawią dziury to znów wymienią. Nie zgadzam sie na wymianę pojedyńczych sztuk, skoro wiadomo ze cała partia jest wadliwa.Zgodnie z prawem muszą mi wymienić na kostkę która jest w takiej samej kolorystyce oraz barwie. Nie wiem czy są w stanie tak zrobic, nie wyobrażam sobie że będą wymieniać pojedyńcze sztuki - bedzie wtedy efekt zebry ( czy jest to wykonalne nie uszkadzając innych?) Niestety rzecznik praw konsumenta rozkłada ręce.

Czy ktoś miał już taki problem?

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/241038-reklamacja-kostki-semmelrock-plato/
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...