krakow2000 19.09.2018 10:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Września 2018 Witam Potrzebuję jakiegoś dłuta (nie znam się na tym) które pomogło by mi "wybrać" drewno z otworów. Często otwornicą do drewna wiercę otwory, nie na wylot ale często w grubszym drewnie i zawsze mam problem z "wyrównaniem" dołu takiego otworu (wybieranie resztek drewna po otwornicy), ciężko wyciągnąć ze środka to co tam jest. Ktoś może polecić jakiś sposób jak to zrobić?? Próbowałem na multiszlifierce się tym zająć ale raz iż idzie to ciężko to jeszcze czasu masę zajmuje. Próbowałem normalnym dłutem i jakoś to idzie ALE może są jakieś specjalne, zakrzywione czy jakieś, tak aby jeszcze łatwiej było zrobić to o czym pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dzabij 20.09.2018 07:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Września 2018 Polecam frezarkę górnowrzecionową. Z prostym cyrklem własnej roboty robisz idealnie okrągłe wpusty ,w zasadzie na dowolną głębokośc (ograniczeniem jest długość dostępnego freza palcowego), a jak zrobisz odpowiedni szablon to wycinasz w zasadzie dowolny kształt. Mi wycięcie np. wpustu pod kosz głośnika w kolumnie głośnikowej zajmuje nie więcej niż 5 minut i to z kilkoma przymiarkami (tolerancja dużo mniejsza niż 1mm, w zasadzie "na wcisk". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krakow2000 22.09.2018 15:14 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Września 2018 Niestety aż tak wiele nie wiercę abym potrzebował tego sprzętu ale dzięki za info. Mam dremela i daję radę ale trwa to trochu długawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania