Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 68,7k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

  • Teska

    8062

  • Didi

    3934

  • bodekku

    3712

  • bryta

    3364

Najaktywniejsi w wątku

Pnie ALUKO , a może raczej Panie J.Koper z firmy ETIKO. Tak się składa , że to ja B.Tymofijewicz sprzedawałem Panu okna. Jak się okazuje do chwili obecnej, nic nadzwyczajnego się nie wydarzyło . Natomiast żenujšce jest stwierdzenie ostrzeżenia, co Mnie bardzo bulwersuje.Pęknieta szyba po odbiorze montażu po dwóch tygodniach ??? , a może to pański wykonawca wyrzšdził tš szkodę !!!! jako firma zachowaliœmy się wobec Pana profesjonalnie, po prostu jš wymienilismy nie baczšc kto tę szkodę wyrzšdził. Beczkowate skrzydło ???? i tu również firma EKO-DOM zachowała się profesjonalnie , pomijajšc fakt iż , że "beczkowatoœci" nie stwierdziliœmy.A co do przewiewów , to zastanawia mnie fakt montażu kontraktonów przez pańskiego wykonawcę.Czy aby montaż został wykonany poprawnie ???Dlaczego do tej pory nie zgłaszał Pan tego problemu !!! Najprawdopodobniej prozaicza usterka powstała z nie naszej winy, lecz całš odpowiedzialnoœciš najlepiej obarczyc wykonawcę . Jeżeli Panu "wieje" to dlaczego nie zgłaszał Pan reklamacji, stosujšc najnormalniejszš w œwiecie procedurę typowego zgłoszenia reklamacyjnego !!!Czy szykany pod naszym adresem dajš Panu satysfakcję., a może jest to sposób na załatwianie reklamacji !! Naprawdę deprymujęce jest takie podejœcie. Jeżeli pojawia się problem , to należy go bezzwłocznie zgłaszać, a nie stosować surrealne wypowiedzi narażajšce Nas na szwank.

:o

A dlaczego Bogdanie1 nie skontaktujesz się osobiście z Aluko i nie wyjaśnisz sprawy. To, że Aluko pożalił się nam na forum - to miał prawo a Ty chcąc zachować dobre imię powinienieś inaczej to załatwić a wtedy napewno Aluko poinformowałby nas o tym fakcie na forum mówiąc np. miałem bubla mam ekspertyzę (naprawę) wraz z upominkiem (np. smar do zawiasów) i opinia poszłaby inna. A tak - uważam, że jeszcze bardziej sobie zaszkodziłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałam cały wątek i jestem wstrząśnięta postawą dealerssa.

Szok! Moim zdaniem już przesadził. Nie wiem czy zgodzicie się ze mną ale myslę, że powinniśmy do listy wykonawców dodać obok opinii pochwalnej wystawionej przez Delf informację o "obsłudze" i problemach na forum. Czy warto iść kupować u nich nawet najlepsze okna wiedząc, że za plecami nazywają nas złodziejami? Ja nie chcę (chociaż jak pisze Delf mają dobry towar) czuć się jak złodziej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje odczucia w tej sprawie opisałam własnie w tym wątku. Generalnie nie czuje sie komfortowo, że ktoś kogo tak zachwalałam, brzydko i dosadnie ujmując, dał ciała :-?

Chciałabym to wszystko zwalić na gorszą dyspozycję tego pana pod koniec roku. Wszyscy jesteśmy juz znużeni i czekamy na Nowy, Nieznany Rok, z nadzieją, że na pewno będzie lepszy. I tego sie trzymajmy. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sienma dziolchy!

 

 

ja tez tam sie dopisalam i opisalam co mnie spotkalo, wezcie mnie pocieszcie - ja juz naprawde nie wiem CO ROBIC!!!!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :( :( :( :( :( :(

Jolly

przeczytałam Twój post! podziwiam Cię! Ty chyba zciągasz takie modele!

Matko! Nie mogę znaleźć słów na pocieszenie, bo........ ja bym wyrzuciła takich gnojków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Didi - ale czym???? czy naiwnosc i dobre serce widac u mnie na kilometr?????????????????????????????????????

 

a tak chce wierzyc w ludzi!!!!!! przeciez oni maja rodzine, ida swieta, chca prezenty i jak mam im nie zaplacic?????????????? ale co pozniej z tymi krzywiznami, mam na to patrzec, mo9zaika za 100 zeta/m2 i tak spier........... :evil:

 

poradzcie co mam zrobic.....chce miec czyste sumienie na swieta i spokojnie spac :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sienma dziolchy!

 

 

ja tez tam sie dopisalam i opisalam co mnie spotkalo, wezcie mnie pocieszcie - ja juz naprawde nie wiem CO ROBIC!!!!!!!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :( :( :( :( :( :(

Jolly

przeczytałam Twój post! podziwiam Cię! Ty chyba zciągasz takie modele!

Matko! Nie mogę znaleźć słów na pocieszenie, bo........ ja bym wyrzuciła takich gnojków

 

Jolly, współczuję :( ! Oj daje Ci końcówka mocno w kość!

Chyba tylko zostaje wziąć głęboki oddech, policzyć do dziesięciu i pomyśleć o Ojczyźnie jak królowa Wiktoria :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Didi - ale czym???? czy naiwnosc i dobre serce widac u mnie na kilometr?????????????????????????????????????

 

a tak chce wierzyc w ludzi!!!!!! przeciez oni maja rodzine, ida swieta, chca prezenty i jak mam im nie zaplacic?????????????? ale co pozniej z tymi krzywiznami, mam na to patrzec, mo9zaika za 100 zeta/m2 i tak spier........... :evil:

 

poradzcie co mam zrobic.....chce miec czyste sumienie na swieta i spokojnie spac :cry:

a oni mają czyste sumienie jak Ci partolą robotę?

Muszą się z tym liczyć, że za taką robotę polecą na mordę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pnie ALUKO , a może raczej Panie J.Koper z firmy ETIKO. Tak się składa , że to ja B.Tymofijewicz sprzedawałem Panu okna. Jak się okazuje do chwili obecnej, nic nadzwyczajnego się nie wydarzyło . Natomiast żenujšce jest stwierdzenie ostrzeżenia, co Mnie bardzo bulwersuje.Pęknieta szyba po odbiorze montażu po dwóch tygodniach ??? , a może to pański wykonawca wyrzšdził tš szkodę !!!! jako firma zachowaliœmy się wobec Pana profesjonalnie, po prostu jš wymienilismy nie baczšc kto tę szkodę wyrzšdził. Beczkowate skrzydło ???? i tu również firma EKO-DOM zachowała się profesjonalnie , pomijajšc fakt iż , że "beczkowatoœci" nie stwierdziliœmy.A co do przewiewów , to zastanawia mnie fakt montażu kontraktonów przez pańskiego wykonawcę.Czy aby montaż został wykonany poprawnie ???Dlaczego do tej pory nie zgłaszał Pan tego problemu !!! Najprawdopodobniej prozaicza usterka powstała z nie naszej winy, lecz całš odpowiedzialnoœciš najlepiej obarczyc wykonawcę . Jeżeli Panu "wieje" to dlaczego nie zgłaszał Pan reklamacji, stosujšc najnormalniejszš w œwiecie procedurę typowego zgłoszenia reklamacyjnego !!!Czy szykany pod naszym adresem dajš Panu satysfakcję., a może jest to sposób na załatwianie reklamacji !! Naprawdę deprymujęce jest takie podejœcie. Jeżeli pojawia się problem , to należy go bezzwłocznie zgłaszać, a nie stosować surrealne wypowiedzi narażajšce Nas na szwank.

:o

A dlaczego Bogdanie1 nie skontaktujesz się osobiście z Aluko i nie wyjaśnisz sprawy. To, że Aluko pożalił się nam na forum - to miał prawo a Ty chcąc zachować dobre imię powinienieś inaczej to załatwić a wtedy napewno Aluko poinformowałby nas o tym fakcie na forum mówiąc np. miałem bubla mam ekspertyzę (naprawę) wraz z upominkiem (np. smar do zawiasów) i opinia poszłaby inna. A tak - uważam, że jeszcze bardziej sobie zaszkodziłeś.

 

bogdan1 -widzę,że ciebie też już osądzili :D tak to już jest ,że są klienci co wychodzą z założenia ,że jak narobią firmie dymu to będą poważniej traktowani.

Nasz firma miała taki przypadek z klinkierem gdzie facet wzioł paprocha ,który to użył tandetnej spoiny i po deszczu zniszczyła klinkier i uciekł.Oczywiście klient nie ścigał paprocha tylko nas bo ja jestem zawsze w tym samym miejscu i latwiej jest egzekwowac roszczenie unas niż u gościa co robi "tanio" i uciekł

 

zapraszem cie na http://forum.muratordom.pl/viewtopic.php?t=60898&start=60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...