Dimez88 02.10.2018 08:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2018 Witam serdecznie. Zmieniłem w tym roku instalację na miedzianą i grzejniki na aluminiowe. Instalacja była odpowietrzona raz przez majstra po zalaniu wodą. Zauważyłem, że jeden z grzejników na piętrze jest zapowietrzony. Tak 1/3 od góry grzeje a reszta nic. Jak przyłożę ucho do kaloryfera to słyszę jakby się woda "przelewała", jakby ten grzejnik faktycznie nie był pełen. Jak próbuję go odpowietrzyć na ciepłej instalacji to leci z niego woda a nie powietrze a grzejnik wciąż jest zapowietrzony. Nie wiem co robić a jestem laikiem, więc proszę o pomoc. Druga sprawa - mam zasilanie bojlera podłączone tak z 1 metr od pieca (bez pompy CWU) i mimo, że trójnik wychodzi bezpośrednio z pieca i jedna rura idzie na grzejniki (rura gorącą) i jedna na bojler to ta rura do bojlera jest letnia - muszę grzać kilka godzin żeby to ciepło "przepchnęło" się do bojlera i woda zaczęła się nagrzewać. Czy to wina braku pompy cwu czy może coś jest też zapowietrzone? Jeśli tak to czy istnieje jakiś specjalny sposób na odpowietrzenie tego bojlera? Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Krzysiek88 02.10.2018 16:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Października 2018 1. Tak na szybko .... czy zawór POWROTNY z grzejnika jest odkręcony? Trzeba odkręcić zaślepkę, i imbusem odkręcić jeżeli jest zakręcone..2 Zrób zdjęcie pieca i bojlera, najlepiej razem, żeby było widać jak rurki są poprowadzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania