Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Sprężarka Scania KNORR LP4844 jak rozwiązać smarowanie chłodzenie i moc


mitlex

Recommended Posts

Witam, kupiłem za grosze sprawną sprężarkę od Scani knorr, sprężarka o numerach LP4844.

Teraz mam kilka pytań może ktoś mi doradzi:

-Jak rozwiązać smarowanie, czy pompa oleju od 1.9 TDI (np. golf 4) i zbiorniczek poniżej kompresora wystarczy (spływ)?

-czy chłodzenie głowicy mogę zrobić grawitacyjnie? zbiorniczek nad głowicą i obieg grawitacyjny

-jakie przełożenia mogę zrobić na tej sprężarce przy silniku 3,5KW 1400 obrotów. Wiem, że producent podaje wydajność tego kompresora 440l/min do 12,5 bara, ale nie wiem przy jakich obrotach.

Osobiście mam plan kupić zbiornik z osprzętem od ASPY 3JW60 i tam założyć tą sprężarkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...