wonsz87 18.02.2019 12:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2019 Hej Panowie, dostałem takie oprawy do lamp - pytanie czy to się nada do garażu i czy obsłuży żarówki, które nie zeżrą niewiadomo ile prądu? Jeśli tak to jakie?Jestem kompletnie zielony w tym temacie, więc będę bardzo wdzięczny za pomoc. Link do zdjęcia naklejki z oprawek:https://ibb.co/XxnDtpK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 18.02.2019 12:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2019 Wygląda na oprawę jarzeniowa starego typu. Jeśli oczywiście jej stan pozwala, że nadaje się do garażu można w łatwy sposób dokonać przeróbki na taką samą tylko jako źródło światła będą świetlówki LED 18W - czyli w Tej oprawie 2x18W świetlówka długości 120 cm. Całkowity koszt "transformacji" to ok 30 zł - wszystko zależy od jakości zakupionych świetlówek LED. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 18.02.2019 14:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2019 Jeszcze znalazłem schemat podłączeń w takiej lampie - czyli likwidujesz wszystko co tam jest a powinien być dławik - ciężki element i podstawka pod dwa startery(zapłonniki) i podłączasz pod jedną lub dwie oprawki przewody zasilania. Wszystko zależy od rodzaju źródeł jakie kupisz - na opakowaniu będzie schemat. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania