milsa666 03.03.2019 20:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2019 No w przypadku Mitsubishi jest "prawdziwa" firma. Mitsubishi-electric Polska. Ta firma o ktorej wspomniales byla kiedyś czymś a'la Mitsubishi Polska. Dobra konczymy bo trochę off top sie zrobil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
codix 03.03.2019 20:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2019 No w przypadku Mitsubishi jest "prawdziwa" firma. Mitsubishi-electric Polska. Ta firma o ktorej wspomniales byla kiedyś czymś a'la Mitsubishi Polska. Dobra konczymy bo trochę off top sie zrobil. Ale chcesz ich bronić czy jak,to wejdż sobie na stronę Mitsubishi-electric Polska i daj na zakładkę kontakt sprawdż do kogo ten kontakt jest,obok masz formularz zgłoszenia awarii przeczytaj jak to wygląda ,instalator musi Ci to wypełnić łącznie z opisem awari i innymi pierdołami i odrazu wskazać numer częśći zamiennej jaką chce i odesłać jeszcze starą. A to że w słuchawce się przedstawiają jako Mitshubishi to już inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
NC_PC 03.03.2019 20:32 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2019 No nie z Mitsubishi tylko z jakąś tam firmą Zymetric która akurat tam pełni jakąś role niby dystrybutora,coś tam poinformują doradzą ,dadzą namiary na instalatorów robią kursy instalatorom w wynajetych salach,itp. Takie firmy jak Panasonic,Mitsubishi itp nie mają jakiś swoich oddziałów w Polsce jakieś tam biuro na 40 pietrze w wierzowcu ,gdzieś jakiś magazyn z cześciami a wszelkie sprawy napraw czy gwarancji ogarniają instalatorzy ,gwarantem jest ten kto Ci montował oni mają tylko instalatorom zapewnić części takzwana "gwarancja klimatyzacyjna " W normalnej firmie masz zarejestrowany produkt,podbitą gwarancję i nie obchodzi Cię to kto to montował,czy zmarł czy zamknoł firmę czy jest chory a może wyjechał do egiptu na wczasy w srodku zimy,dzwonisz do oddziału gadasz co jest grane i w ich interesie jest wysłać Ci serwisanta a skad on będzie czy z nad morza czy z Tatr to już nie bardzo Cię obchodzi.Po gwarancj też przyjedzie jakiś bez marudzenia że on nie montował,naprawi skasuje. Głupoty piszesz, w Mitsubishi masz kontakt do lokalnych oddziałów a oni kierują Cie do najbliższej firmy która może podjąć się serwisu. W Panasonic masz infolinie która też może Cię skierować do np. pro partnerów którzy są najlepszymi jeżeli chodzi o sprzedaż, a niektóre z tych firm mają też status ACS czyli autoryzowanego serwisu, te firmy mają części, fachowców i doświadczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
codix 03.03.2019 20:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2019 Głupoty piszesz, w Mitsubishi masz kontakt do lokalnych oddziałów a oni kierują Cie do najbliższej firmy która może podjąć się serwisu. W Panasonic masz infolinie która też może Cię skierować do np. pro partnerów którzy są najlepszymi jeżeli chodzi o sprzedaż, a niektóre z tych firm mają też status ACS czyli autoryzowanego serwisu, te firmy mają części, fachowców i doświadczenie. Tak?? To jak mi jakiś Czesiek z papierami zamontuje Panasonica i zamknie firmę to w ramach gwarancji przyjedziesz mi naprawić za darmo??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
NC_PC 03.03.2019 20:38 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2019 Tak?? To jak mi jakiś Czesiek z papierami zamontuje Panasonica i zamknie firmę to w ramach gwarancji przyjedziesz mi naprawić za darmo??? jak wybierasz cześka to sam prosisz się o kłopoty. Jeździłem na serwisy gdzie inna firma montował i nie ogarnęła, mam status ACS i wtedy rozliczam sobie taki wyjazd z Panasonic ale nie ma co ryzykować z cześkiem bo najpierw on musi odmówić przyjazdu na serwis. On w pierwszej kolejności powinien się pojawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
codix 03.03.2019 20:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2019 jak wybierasz cześka to sam prosisz się o kłopoty. Jeździłem na serwisy gdzie inna firma montował i nie ogarnęła, mam status ACS i wtedy rozliczam sobie taki wyjazd z Panasonic ale nie ma co ryzykować z cześkiem bo najpierw on musi odmówić przyjazdu na serwis. On w pierwszej kolejności powinien się pojawić. Jutro to zweryfikuję z Panasonikiem czy tak jest ,że jeśli zamontował instalator z ważnymi papierami i na tym zarobił i odmówi przyjazdu,albo sobie nie da rady z naprawą ,albo nie odbiera telefonów ,albo zamknął firmę to czy w ramach gwarancji mi wyślą serwisanta za darmo. Oczywiście opiszę co mi odpowiedziano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
NC_PC 03.03.2019 20:54 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2019 Jutro to zweryfikuję z Panasonikiem czy tak jest ,że jeśli zamontował instalator z ważnymi papierami i na tym zarobił i odmówi przyjazdu,albo sobie nie da rady z naprawą ,albo nie odbiera telefonów ,albo zamknął firmę to czy w ramach gwarancji mi wyślą serwisanta za darmo. Oczywiście opiszę co mi odpowiedziano. Jak by taka sytuacja była musiała by zatrząść się ziemia w Panasonic, bo takich przypadków praktycznie nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
oberwatorPC 03.03.2019 21:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2019 Jak by taka sytuacja była musiała by zatrząść się ziemia w Panasonic, bo takich przypadków praktycznie nie ma. Jeszcze nie ma bo jest żniwo. A jak Ci się znowu odmieni i powiesz, że Panasonic jest be to co? Jak instalator stwierdzi, że mu się znudziło i zajmie się łowieniem ryb to co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maciejos36 04.03.2019 06:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 A jak Ci się znowu odmieni i powiesz, że Panasonic jest be to co? Jak instalator stwierdzi, że mu się znudziło i zajmie się łowieniem ryb to co? Ad 1. A co to zmienia w jego obowiązkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
codix 04.03.2019 10:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 (edytowane) No i jak obiecałem tak informujęKażdy może zadzwonić i se potwierdzić infolinia Pansonica tel.222953727Słowa konsultanta"Wszelkie sprawy serwisowe i gwarancyjne,konserwacyjne prosimy uzgadniać z instalatorem pana pompy ciepła"Ja:Ale mój instalator zlikwidował firmę i nie można się z nim skontaktować"To proszę wyszukać w wyszukiwarce na stronie kolejnego instalatora i do niego zadzwonić"Czy taki instalator ma jakiś przez was nałożony obowiazek przyjechania do mnie w ciągu jakiegoś czasu i naprawienia mi tej pompy?"Nie nie ma ale napewno przyjedzie i naprawi"Czyli mam wydzwaniać i sam szukać instalatora który będzie akurat miał czas i zgodzi się do mnie przyjechać a jak będą bardzo zajęci to nie przyjadą ?"Napewno Pan kogoś znajdzie"Czy może mi Pan podać namiary na jakieś dwie firmy z mojej okolicy które mają status PRO Partnera w waszej firmie i moga udzielać 5lat gwarancji?"Nie słyszałem o takim rozwiązaniu w naszej firmie"Proszę pana pewien instalator waszych sprzętów na forum informuje wszystkich że jest 6 firm w całym kraju które mają status pro partnera i moga udzielać 5letniej gwarancji"Pierwsze słyszę" ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? To myślę że jest to najlepszy obraz tego jak działa serwis w takich firmach,nawet nie wiedzą że mają Pro partnerów albo to ściema jest z tymi Pro partnerami I jak się zjebie to siedzisz i grzejesz się farelkami i wydzwaniasz od jednego do drugiego i się prosisz żeby przyjechali:mad: Odrazu uprzedzam nie jestem przeciwnikiem Panasonika bo najprawdopodobniej ich pompę będę zakładał,tulko jak ktoś pyta jaka jest różnica między serwisem fabrycznym a ala serwisem klimatyzacyjnym to trzeba to jasno i wyrażnie powiedziec żeby ludzie wiedzieli z jakimi plusami czy minisami się to wiąże a nie walic scieme że jest tak samo. Edytowane 4 Marca 2019 przez codix 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
edde 04.03.2019 10:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 to faktycznie lipa, w promieniu 100km ode mnie są trzy firmy, jedna większa blisko i dwóch jednoosobowych fachowców ponad 100km, żadnego pro partnera do 200km nie ma, pozostali itniejący na stronie panasonic sa ok. 200km, i teraz jak się komus skończy firma to co robić? komu się będzie chciało jechac 100 czy 200km na jakiś serwis? za jakie pieniądze? jeszcze gdyby to panasonic o tym decydował pod rygorem np. autoryzacji...a tu mamy widzimisię instalatora, i to ze dziś wybieramy solidnego nic nie znaczy, pompa ma chodzić powiedzmy 15 lat a 5 ma gwarancji i te okresy to kawał czasu że i solidny może (chociażby z przyczyn życiowych) zwinąć interes i zostajemy z ręką w nocniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 04.03.2019 10:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 Nie będę bronił panasonica, bo powinni to wiedzieć na infolinii. Ale coś takiego jak pro partner jest.Tu link. Nie chce mi się szukać na polskiej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
codix 04.03.2019 10:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 Co do 5lat gwarancji na cala pompę to proszę o przedstawienie tu na forum jakiejs karty gwarancyjnej oryginalnej z Panasonica gdzie jest to wyszczególnione.Bo na infolini nic o tym nie wiedzą, dzwonilem do trzech przypadkowych instalatorów to tez o tym nie slyszeli i mówili ze napewno by nie naprawiali w ramach gwarancji np.w czwartym roku użytkowania.Tylko oryginal poprosze bo ja tez moge wydrukowac sobie swoje firmowe karty gdzie bedzie 5lat bo jestem wtedy bardziej atrakcyjny na rynku,wiem jakie jest ryzyko że cos się popsuje i jaki bedzie to koszt i czy mi sie to opłaci.Ale żadna inna firma takiej karty niezaakceptuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
codix 04.03.2019 11:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 Nie będę bronił panasonica, bo powinni to wiedzieć na infolinii. Ale coś takiego jak pro partner jest.Tu link. Nie chce mi się szukać na polskiej stronie. Po angielsku nie umiem ale jest tam cos o 5latach gwrancji ale na spreżarke a nie na całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 04.03.2019 11:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 Racja... Nie płacą mi za to, więc nie będę szukał dokładniejszych informacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
edde 04.03.2019 11:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 dla porównania w daikinie (tego poszukałem bo rozglądam się za pompami panasonic i daikin) gwarantem jest nie sprzedawca tylko Daikin Airconditioning Poland Sp. z o.o. , gwarancja i jej warunki są ogólnie dostępne na stronie daikina https://www.daikin.pl/content/dam/DAPO/document-library/DAIKIN_Karta_Gwarancyjna_2017.pdfi jest tez zapis że naprawę gwarancyjną obsługuje autoryzowany serwis wymieniony w gwarancji (czyli raczej instalator) lub inny autoryzowany serwis wskazany przez producenta, czyli tu się sami nie bujamy z błaganiami naprawy po instalatorach tylko daikin wyznacza kogo i mu za to płaci jak rozumiemjest tu co prawda gwarancja 3 letnia ale się zastanawiam czy nie lepsza 3 letnia normalna niż 5 letnia enigmatyczna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
oberwatorPC 04.03.2019 18:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 No i jak obiecałem tak informuję Każdy może zadzwonić i se potwierdzić infolinia Pansonica tel.222953727 Słowa konsultanta "Wszelkie sprawy serwisowe i gwarancyjne,konserwacyjne prosimy uzgadniać z instalatorem pana pompy ciepła" Ja: Ale mój instalator zlikwidował firmę i nie można się z nim skontaktować "To proszę wyszukać w wyszukiwarce na stronie kolejnego instalatora i do niego zadzwonić" Czy taki instalator ma jakiś przez was nałożony obowiazek przyjechania do mnie w ciągu jakiegoś czasu i naprawienia mi tej pompy? "Nie nie ma ale napewno przyjedzie i naprawi" Czyli mam wydzwaniać i sam szukać instalatora który będzie akurat miał czas i zgodzi się do mnie przyjechać a jak będą bardzo zajęci to nie przyjadą ? "Napewno Pan kogoś znajdzie" Czy może mi Pan podać namiary na jakieś dwie firmy z mojej okolicy które mają status PRO Partnera w waszej firmie i moga udzielać 5lat gwarancji? "Nie słyszałem o takim rozwiązaniu w naszej firmie" Proszę pana pewien instalator waszych sprzętów na forum informuje wszystkich że jest 6 firm w całym kraju które mają status pro partnera i moga udzielać 5letniej gwarancji "Pierwsze słyszę" ??????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? To myślę że jest to najlepszy obraz tego jak działa serwis w takich firmach,nawet nie wiedzą że mają Pro partnerów albo to ściema jest z tymi Pro partnerami I jak się zjebie to siedzisz i grzejesz się farelkami i wydzwaniasz od jednego do drugiego i się prosisz żeby przyjechali:mad: Odrazu uprzedzam nie jestem przeciwnikiem Panasonika bo najprawdopodobniej ich pompę będę zakładał,tulko jak ktoś pyta jaka jest różnica między serwisem fabrycznym a ala serwisem klimatyzacyjnym to trzeba to jasno i wyrażnie powiedziec żeby ludzie wiedzieli z jakimi plusami czy minisami się to wiąże a nie walic scieme że jest tak samo. Powinno to być przypięte do głównej strony. Za chwilę klakierzy od panasa nawalą tyle postów, że ten zaginie i nikt go nie przeczyta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 04.03.2019 19:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 Niezależny obserwatorze, co w takim razie polecasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
oberwatorPC 04.03.2019 19:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 Niezależny obserwatorze, co w takim razie polecasz? Kupować pompy od europejskich i skandynawskich producentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 04.03.2019 19:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 Nie wygłupiaj się i powiedz, że mamy kupować Nibe. VIP Partnera już Ci dali, czy dopiero się ubiegasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.