Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Silnik


Recommended Posts

Witam

Chcę zrobić konserwację silnika ( lub dać do naprawy ) i kontrolę ślimaka do podajnika ale nie mogę zdemontować samego silnika . Wykręciłem cztery śruby , które łączą silnik i mechanizm napędzający ślimaka . Po wykręceniu tych śrub cały obudowa silnika kręci się ale nie można go zdjąć . Wykręciłem również cztery długie śruby ( szpilki ) i również to nic nie dało .Próbowałem zdjąć wentylator ale bez skutku . Dodatkowo na silniku jest nalot wyciekającego oleju lub smaru.

Co powinienem zrobić ?

DSC04391.jpg

DSC04392.jpg

DSC04393.jpg

DSC04395.jpg

Edytowane przez lukaszkaz1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chcę zrobić konserwację silnika ( lub dać do naprawy ) i kontrolę ślimaka do podajnika ale nie mogę zdemontować samego silnika . Wykręciłem cztery śruby , które łączą silnik i mechanizm napędzający ślimaka . Po wykręceniu tych śrub cały obudowa silnika kręci się ale nie można go zdjąć . Wykręciłem również cztery długie śruby ( szpilki ) i również to nic nie dało .Próbowałem zdjąć wentylator ale bez skutku . Dodatkowo na silniku jest nalot wyciekającego oleju lub smaru.

Co powinienem zrobić ?

 

W rozbieraniu tego nie pomogę, ale na pewno te długie szpilki skręcają silnik więc ich nie ruszaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...