Ratatosk 11.06.2019 09:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2019 Projektant umieścił centralę Ekozefir na projekcie, więc skontaktowałem się z nimi. Chodziło o bardzo prostą instalację: centrala + instalacja podwieszonych rur w otwartym pomieszczeniu. Żadnych skomplikowanych tras, wszystko maksymalnie uproszoczone. Taką "ofertę" można przygotować w ciągu godziny, ale pracownik ich Krakowskiego oddziału przez trzy tygodnie zwodził mnie, że przygotowuje ofertę. Cieprliwie czekałem, przypominając się co tydzień. Dziś, PO TRZECH TYGODNIACH, poinformował mnie że nie są w stanie tego zrobić! Gdyby od razu powiedział że mają problem, to po prostu skorzystałbym z oferty innej firmy, która w tym samym czasie robiła u mnie inne prace i centrala dawno by już była zainstalowana. Niestety firma wczoraj skończyła prace. Przez nieprofesjonalne podejscie pracownika firmy Ekozefir zostałem na lodzie. Jeżeli ze sprzedażą mają taki problem, to zastanawiam się jak wygląda serwis? Zapewne podobnie. Nie wyobrażam sobie trzech tygodni czekania na serwis, więc może to dobrze, że zmusili mnie do zakupu innego produktu. Zresztą jak widać nie jestem odosobniony w tej opinii, bo na google mają ocenę 2.3 a klienci piszą np: "Fatalna obsługa klienta. Pan Artur Strauss, wskazany na stronie, rzadko odbiera telefon, a na maile odpowiada lakonicznie zupełnie nie rozwiązując problemu i nie udzielając odpowiedniej informacji...". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.