PaRa 31.08.2022 18:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2022 A jednak nie odrzucili, czarnowidztwo się nie sprawdziło Jedynie tak jak przewidywałem nie zrobili korekty wstecz. fragment odpowiedzi na reklamację z PGE "W wyniku postępowania stwierdzono, że w toku przedstawiania Oferty w Biurze Obsługi Klienta w dniu xxxxxxx r. miał Pan możliwość zapoznania się z jej warunkami, co potwierdził Pan również poprzez podpisanie stosownych dokumentów. Dążąc jednak w swych działaniach przede wszystkim do zadowolenia Klienta, Spółka podjęła decyzję o wyrażeniu zgody na zerwanie oferty z dniem xxxxxxxr. bez naliczenia kary umownej. Wobec tego od dnia xxxxxxxxr. rozliczenia wynikające z realizacji umowy dokonywane będą na podstawie obowiązujących stawek wynikających z Taryfy dla energii elektrycznej dla Odbiorców z grup taryfowych G11 oraz Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej PGE Dystrybucja S.A. W związku z faktem, że od dnia zawarcia oferty do dnia xxxxxxxr. Spółka ponosiła koszty związane z zapewnieniem gotowości do świadczenia usług przez specjalistów zgodnie z wybranym ich zakresem, brak jest podstaw do korekty poprzednich rozliczeń." Gratuluję, oddział PGE z mojego rodzinnego miasta jest bardziej ludzki niż w Konstancinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.